۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱
ضرورت همراهی شورای نگهبان در اجرا شدن طرح تأمین کالاهای اساسی؛ دولت فقط به اتلاف وقت می‌پردازد
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

ضرورت همراهی شورای نگهبان در اجرا شدن طرح تأمین کالاهای اساسی؛ دولت فقط به اتلاف وقت می‌پردازد

اردبیل- نظری، دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بهتر است شورای نگهبان به جای همراهی با دولتی که توان و حوصله کار ندارد، با مجلس در اجرایی شدن طرح تأمین کالاهای اساسی همراهی کند.

سیدغنی نظری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار به ایراد شورای نگهبان به طرح پرداخت یارانه کالاهای اساسی اشاره کرد و گفت:‌ شورای نگهبان طرح تأمین کالاهای اساسی را که مجلس مصوب کرده بود، برگشت داده ولی معتقدیم ایرادی که شورا گرفته درست و اصولی نیست.

وی به این ایراد شورای نگهبان اشاره کرد و افزود: شورای نگهبان اصل ۷۵ قانون اساسی را در تصویب این طرح مد نظر قرار داده در حالی که طرح در مجلس و کمیسیون‌های تخصصی مورد بحث و بررسی قرار گرفته و حتی جوانب امر در تأمین منابع آن در نظر گرفته شده است.

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار کرد: ما قطعا به تصویب این طرح در شورای نگهبان اصرار خواهیم کرد چرا که به مردم وعده دادیم مشکلات اقتصادی و معیشتی آنها را رفع خواهیم کرد.

نظری تصریح کرد: شورای نگهبان به دلایل نامعلومی این طرح را رد کرده ولی قطعا با مذاکره، مشکل به وجود آمده رفع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ما انتظار داریم شورای نگهبان به جای همراهی با دولتی که توان کار ندارد، با مجلس در حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم همراهی کند که قطعا این همراهی به سود جامعه خواهد بود.

نظری در مورد استیضاح وزیر اقتصاد نیز بیان کرد: بنده استیضاح را امضاء‌ کردم ولی معتقدم استیضاحی انجام نخواهد شد.

وی اضافه کرد: دولت کنونی فقط به اتلاف وقت می‌پردازد و هیچ کاری را انجام نمی‌دهد و بعید است در این چند ماه باقیمانده بخواهد کاری را انجام دهد.

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: این دولت البته چهار سال پیش عمرش تمام شده و ما یقین داریم که در چند ماه اخیر تنها به بطالت وقت و امور سپری خواهد شد و هیچ کاری در حل مشکلات مردم به نتیجه نخواهد رسید.

کد خبر: ۵۴٬۸۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha