۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱
دوگانه «تحریم» و «یارانه» فرافکنی است
عضو کمیسیون اصل نود مجلس در گفتگو با بازار:

دوگانه «تحریم» و «یارانه» فرافکنی است

موسوی عضو کمیسیون اصل نود مجلس با بیان اینکه دوگانه تحریم و یارانه فرافکنی است، ادامه داد: با این حال دولت مسئول رفع تحریم‌ها بوده است و نمی‌تواند بگوید که حالا که تحریم‌ها رفع نشده نباید به مردم کمک کرد .

سیدنظام‌الدین موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی بازار، در واکنش به اظهارات نوبخت درباره طرح تامین کالاهای اساسی و تمایل مردم به برداشتن تحریم و پیش از هرگونه حمایت از آنها اظهار داشت: به اعتقاد بنده اینگونه اظهارات یک نوع فرافکنی است.

وی افزود: حمایت از مردم از جمله وظایف دولت است لذا رئیس سازمان برنامه و بودجه دادن یارانه و تحریم را در مقابل هم قرار داده است تا مقوله‌ای دوگانه شکل گیرد.

این نماینده مجلس بیان داشت: به واقع برداشتن تحریم‌ها بر عهده دولت بوده چرا که اصلاً دولت با همین وعده روی کار آمده است لذا دولتمردان پس از هفت سال نتوانستند هیچ کدام از تحریم‌های ادعایی را برطرف کنند.

موسوی با بیان اینکه تحریم‌ها همچنان اعمال می‌شود، اظهار داشت: از این رو مردم دچار گرفتاری‌های معیشتی مختلفی هستند بنابراین دوگانه یارانه و تحریم، دوگانه غلطی است با این حال دولت مسئول رفع تحریم‌ها بوده است و نمی‌تواند بگوید که حالا که تحریم‌ها رفع نشده نباید به مردم کمک کرد .

این نماینده مجلس با بیان اینکه اقشار ضعیف جامعه در شرایط فعلی نیازمند کمک هستند، بیان داشت: ممکن است در پس صحبت‌های دولتمردان ذهنیتی مبنی بر مذاکرات جدید با دولت بایدن باشد، اما آنچه که مشخص است، این است که بحث ایده برداشتن تحریم‌ها به واسطه مذاکره در این دولت شکست خورده است.

کد خبر: ۵۴٬۸۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha