۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۳
رتبه دوم اردبیل در جذب تسهیلات تبصره ۱۸
رئیس سازمان صمت اردبیل خبر داد:

رتبه دوم اردبیل در جذب تسهیلات تبصره ۱۸

اردبیل- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل گفت: این استان رتبه دوم کشور را در جذب تسهیلات تبصره ۱۸ به دست آورد.

به گزارش خبرنگار بازار، رامین صادقی عصر سه شنبه در جریان بازدید رئیس کل دادگستری اردبیل از کارخانه ساروج سبلان در اردبیل با اشاره به پیگیری دادگستری استان در راستای حل مشکلات واحدهای تولیدی تصریح کرد: امسال ۷۵ واحد راکد براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده باید احیا می‌شد که تاکنون ۴۳ واحد احیا و فعال شده و به چرخه تولید برگشته‌اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل گفت: ما کمترین ریزش نیروی کارگری را در سخت‌ترین سال اقتصادی شاهد بودیم به طوریکه عمده واحدهای تولیدی و صنعتی استان با حفظ نیروی کار سعی کردند توان تولید خود را افزایش دهند.

صادقی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: ۳۸ واحد تولیدی در اردبیل با افزایش تولید ۳۰ تا ۱۰۰ درصدی روبه‌رو بودند که این امر در سایه حمایت مسئولان استانی و پشتیبانی کمیته حمایت قضایی بوده است.

وی خاطر نشان کرد: ما خوشحال هستیم که مجموعه قضایی استان بدون توقف در هشت ماه اخیر با بازدیدها، نشست‌ها و جلسات متعدد حمایت خود را از سرمایه‌گذاران و کارآفرینان واقعی انجام دادند و ادامه این روند تا پایان سال می‌تواند زمینه‌ساز فعالیت بخش‌های تولیدی، اقتصادی و صنعتی در استان باشد.

صادقی اضافه کرد: قرار است امسال ۱۵۰ واحد تولیدی در اردبیل به بهره‌برداری برسد که در سال جاری ۱۲۳ واحد به بهره‌برداری رسیده و امیدواریم تا پایان امسال حتی آمار ما بیشتر از رقم تعیین شده باشد.

وی در ادامه بیان کرد: با همتی که در استان و در حمایت از واحدهای تولیدی وجود دارد، قطعا با جذب اعتبارات ویژه و همراهی بانک‌ها می‌توانیم تسهیلات مناسبی را در اختیار صنعتگران قرار دهیم که در این زمینه یک‌هزار میلیارد تومان منابع در اختیار سرمایه‌گذاران و کارآفرینان قرار گرفته است.

صادقی اظهار کرد: از محل تبصره ۱۸، به میزان ۱۷۸ درصد سهم استان جذب شده و ما از این بابت رتبه دوم کشوری را به دست آورده‌ایم.

رئیس سازمان صمت اردبیل تصریح کرد:‌ برای تأمین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی جلسات متعدد ملی و استانی برگزار کردیم و هم اکنون بدون هیچ محدودیتی در خدمت صاحبان واحدهای تولیدی هستیم تا نیاز آنها را به هر شکل ممکن تأمین کنیم.

کد خبر: ۵۴٬۸۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha