۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۰
بررسی سوال نمایندگان از وزیر اقتصاد/ سوال کنندگان ۲ هفته به دژپسند فرصت دادند
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تشریح کرد

بررسی سوال نمایندگان از وزیر اقتصاد/ سوال کنندگان ۲ هفته به دژپسند فرصت دادند

موسوی لارگانی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: سوال کنندگان در نشست امروز، به وزیر اقتصاد و دارایی فرصت دو هفته‌ای دادند تا با تشکیل کارگروهی خاص موضوعات مطرح شده مورد بررسی قرار بگیرد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سید ناصر موسوی لارگانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، در تشریح نشست امروز کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با حضور دژپسند وزیر اقتصاد و دارایی، گفت: دستور کار نشست امروز طرح سوال نمایندگان از وزیر اقتصاد و دارایی بود.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه محور سوالات مطرح شده از آقای دژپسند در خصوص وضعیت بازار سرمایه، خصوصی‌سازی‌ها، اخذ مالیات و گمرک بود، ادامه داد: آقای احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس سوالی را در خصوص بازگشت منابع حاصل از اخذ مالیات به استان‌ها بود که مقرر شد کارگروهی تشکیل و نتیجه را به کمیسیون ارائه کند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مصری نماینده مردم کرمانشاه سوالی را در خصوص واگذاری پالایشگاه‌ها مطرح کرد، تصریح کرد: آقای حاجی دلیگانی نیز سوالی را در زمینه وضعیت بازار سرمایه مطرح کرد، در حال حاضر بسیاری از مردم سرمایه خود را وارد بازار سرمایه کرده‌اند اما با وضعیت فعلی بورس، اصل این سرمایه‌های خُرد ۵۰درصد کاهش داشته است.

وی در پایان با اشاره به اینکه آقای نجابت نیز در خصوص مقررات زدایی سوالی را مطرح کردند، ادامه داد: تمامی سوال کنندگان در نشست امروز، به وزیر اقتصاد و دارایی فرصت دو هفته‌ای دادند تا با تشکیل کارگروهی خاص موضوعات مطرح شده مورد بررسی قرار بگیرد، در صورت عدم اقناع نمایندگان سوالات در دستور کار صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار می‌گیرد.

کد خبر: ۵۴٬۸۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha