۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴
بیت کوین جایگاه خود را به دست آورده است/ تلاش  برای ثبت رکورد دیگر
مدیران سرمایه گذاری برجسته جهان مطرح کردند

بیت کوین جایگاه خود را به دست آورده است/ تلاش برای ثبت رکورد دیگر

مدیران سرمایه گذاری براین باورند که در شرایط کنونی بیت کوین بیشتر نزد افراد شناخته شده است و در عین حال که شاید رکورد خود را در سال ۲۰۱۷ هم بشکند.

 بازار؛ گروه بورس: سایت «دِ جاپان تایمز» در گزارشی طی مصاحبه‌هایی که با چند مدیر و صاحب نظر شرکت سرمایه گذاری انجام داده، دیدگاههای آنها را در حوزه چشم انداز بازار بیت کوین جویا شده است که در ادامه از نظرتان می گذرد: بزرگترین ارز رمزنگاری شده جهان از نظر اوج گیری، در اوج شکوفایی و و رونق دوم خود به سر می برد. در حالیکه سالهای اوج خود را در سال ۲۰۱۷ تجربه کرده است. پس از سالها تغییرات زیادی در این زمینه صورت گرفته است و علاقه مندان به رمزارزها استدلال می کنند که سکه های دیجیتال روند بلوغ خود را طی کرده اند.

با همه این شرایط، بیت کوین سال خوبی را پشت سر گذاشت، علی رغم سقوط در ابتدای شیوع ویروس کرونا، که شاهد از بین رفتن ۲۵ درصدی ارزش در ماه مارس بود. از دسامبر بیش از دو برابر شده است و بسیاری از طرفداران اش، رسیدن به سطح ۲۰ هزار دلار را به عنوان صعود بعدی اش متصور هستند.

تحولات در ماه های اخیر به رالی صعود این رمز ارز کمک کرده است. برای مثال Fidelity Investments با راه اندازی یک صندوق بیت کوین، قدرت ستاره ای خود را به این فضا افزود. شرکت های همچون Square Inc و MicroStrategy Inc اخیراً در در بیت کوین سرمایه گذاری کرده‌اند. و یکی از رویدادهای قابل توجه طرفداران تصمیم ماه اکتبر پی پال PayPal Holding Inc در مورد اجازه دسترسی به ارزهای رمزپایه به مشتریان بود.

این درحالی است که برایس دوتی، مدیر پرتفوی در Sit Fixed Income Advisors، گفت: بیت کوین در این شرایط بحرانی، مورد توجه قرار گرفته است؛ از آنجا که مردم جنگهای تجاری را فراموش کرده اند و همه چیز تحت تأثیر همه گیر قرار گرفته است، بیت کوین در همه این موارد جایگاه خود را به دست آورده است.

مت ملی، در Miller Tabak + Co می گوید: سرمایه گذاران نهادی ممکن است توجه بیشتری به فضای رمزارزها داشته باشند - اما ممکن است سرمایه گذاران خرد که بسیاری از آنها از سقوط بیت کوین در سال ۲۰۱۸ ضرر کرد ه اندT نظر دیگری داشته باشند. این استراتژیست ارشد بازار معتقد است امسال برای بسیاری به دلیل همه گیری و و رکود اقتصادی نگرانی‌هایی را در پی داشته است.

وی گفت: افراد بسیاری از رمزارزها به شدت متضرر شده اند و به همین دلیل اکنون در این خصوص هیجان کمتری دارند. در عین حال که می تواند تغییری را ایجاد و رکورد سال ۲۰۱۷ شکسته شود.

گرگ کینگ، مدیر ارشد اجرایی Osprey Funds، یک شرکت تابعه REX Shares که در حوزه بیت کوین است، می گوید: این هیجان وجود دارد. هرچه بیت کوین بیشتر دوام بیاورد و سرمایه بیشتری جذب کند، میزان علاقه بیشتر می شود، از طرفی من فکر می کنم که سرمایه گذاران بیشتر ی به این سمت می آیند.

کد خبر: ۵۴٬۷۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha