۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱
لزوم تسریع در ترخیص کالاهای دپو شده در پشت مرزها
نماینده مردم ارومیه در مجلس تاکید کرد

لزوم تسریع در ترخیص کالاهای دپو شده در پشت مرزها

ذاکر، نماینده مردم ارومیه در مجلس بر لزوم تسریع در ترخیص کالاهای ثبت سفارش شده در پشت مرزها، تاکید کرد.

به گزارش بازار به نقل از خانه‌ملت، سید سلمان ذاکر در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲۷ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور گفت: نسخه اقتصادی و ارزی شما کسی را شفا نداد، در حالی که امروز میلیون ها تن کالاهای مردم و تجار که ثبت سفارش شده و قاچاق تلقی نمی شود، پشت مرزها مانده و به چه دلیل ترخیص نمی شود؟ چرا وقت انقضای آنها را لحاظ نمی کنید؟ اجازه دهید کالاها وارد شده تا مقداری ارزان شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: لازم است در ارز تعهدی تجدیدنظر کنید، چرا که در برخی از استان ها پاسخ نداده است. در حال حاضر در شرایطی قرار داریم که ویروس کرونا، ویروس تحریم، ویروس تورم و ویروس گرانی، کمر مردم را شکسته است. آیا از خود سوال کرده اید که کارگران، کشاورزان و کسبه که ماه هاست کار خود را رها کرده اند، به ویژه در این ایام چگونه زندگی می کنند؟ آیا از خود پرسیده اید که بسیاری از افراد بیکار، کم درآمد و بی درآمد مانند طلاب که با انجام کار فرهنگی کسب درآمد دارند، چگونه زندگی می کنند؟ مگر بودجه بیت المال دست شما نیست؟ چه زمانی می خواهید دست ملت را بگیرید؟

وی افزود: چرا از ظرفیت های بسیج، سپاه، نیروهای مسلح، سازمان بازرسی و تعزیرات برای مبارزه با تورم استفاده نمی کنید؟ در هفته بسیج قرار داریم، ضمن تبریک به بسیجیان عزیز، لازم است از ظرفیت این نیروی مردمی برای مبارزه با تورم و گرانی استفاده شود.

کد خبر: ۵۴٬۶۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha