۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۹
نوسازی بافت فرسوده از اولویت‌های بسیار مهم در هرمزگان است
استاندار هرمزگان:

نوسازی بافت فرسوده از اولویت‌های بسیار مهم در هرمزگان است

بندرعباس- استاندار هرمزگان نوسازی بافت فرسوده را از اولویت‌های بسیار مهم در استان دانست و بر تسریع در اجرای این طرح‌ تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، دکتر فریدون همتی شامگاه دوشنبه در نشست ستاد بازآفرینی شهری، شورای مسکن و شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی هرمزگان که با حضور وزیر راه و شهرسازی در محل استانداری برگزار شد، نوسازی بافت فرسوده را از اولویت‌های بسیار مهم در هرمزگان به ویژه شهر بندرعباس دانست و عنوان کرد: برای نوسازی محله چاهستانی‌ها و سایر محله‌های بافت فرسوده، نیاز به زمین است و باید بخشی از زمین‌های ۳۵۰ هکتاری برای نوسازی محله چاهستانی‌ها اختصاص یابد.

وی ادامه داد: رفع موانع و مشکلات نوسازی بافت فرسوده با تصمیمات اتخاذ شده در این نشست، با جدیت ویژه پیگیری و در اجرای این طرح‌ها تسریع خواهد شد.

استاندار هرمزگان افزود: با همکاری مناسب مردم ساکن در این محلات و همچنین تسهیلات بانکی در نظر گرفته شده، آمادگی لازم جهت اجرای سریع طرح‌های نوسازی بافت فرسوده وجود دارد.

همتی، محوطه سازی و ایجاد امکانات مناسب در شهرک پیامبر اعظم(ص) بندرعباس را از دیگر موارد مهم دانست که باید در اجرای آن تسریع شود.

وی به طرح احداث شهر جدید مکران در جاسک و شهرک مسکونی و گردشگری دوتیس در بندر چارک اشاره کرد و بیان داشت: برای ساخت و ساز این دو طرح به مصوبه شورای عالی معماری و شهرسازی نیاز است و هفته آینده این طرح‌ها در این شورا مطرح می‌شوند.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: برای ساخت شهرک‌های جدید در جزایر هرمز، لارک و ابوموسی با مشارکت بخش خصوصی نیز آمادگی داریم.

کد خبر: ۵۴٬۵۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha