۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱
لزوم ترفیع جایگاه کارآفرینان در اذهان و افکار عمومی جامعه
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان عنوان کرد:

لزوم ترفیع جایگاه کارآفرینان در اذهان و افکار عمومی جامعه

همدان - مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان بر لزوم ترفیع جایگاه کارآفرینان در اذهان و افکار عمومی جامعه تاکید کرد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان؛ احمد توصیفیان بابیان اینکه سرمایه انسانی آموزش یافته و دارای مهارت مزیت رقابتی اقتصاد جوامع است، گفت: آموزش مهمترین و کلیدی ترین نقش را در توسعه کارآفرینی دارد و در آموزش‌ها باید به ابداع، خلاقیت و نوآوری و نه محفوظات بها داده شود.

وی با تاکید بر اینکه توسعه فرهنگ کارآفرینی و آموزش کارآفرینی ضرورت مهم اقتصاد جامعه است، افزود: این مهم راهکار برون رفت از اقتصاد نفتی و جایگزینی اقتصاد کارآفرینانه است.

احمد توصیفیان در ادامه گفت: هفته جهانی کارآفرینی سال جاری به عنوان بزرگترین رویداد هماهنگ با هدف ترویج و توسعه کارآفرینی از تا ۲ آذرماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این هفته در سال جاری با مشارکت ۲۰ هزار نفر شامل کارآفرینان، نوآوران، استارتاپ ها، شتاب دهنده‌ها، سرمایه گذاران و حامیان مالی، سیاست گذاران، مدیران و دانشجویان برگزار می‌شود، گفت: این اقدام افراد به ویژه جوانان را به ارائه راه حل های خلاقانه، سازنده و نوین تشویق می‌کند.

توصیفیان هدف از برگزاری برنامه‌های هفته جهانی کارآفرینی را ترفیع جایگاه کارآفرینان در اذهان و افکار عمومی، ورود افراد به عرصه کارآفرینی، تشویق نسل جدیدی از کارآفرینان به راه‌اندازی کسب‌وکار و ایجاد زیست‌بوم کارآفرینی و اکوسیستم مناسب در کشور دانست و گفت: این برنامه سکویی برای توسعه ارتباطات و همکاری‌های پیوسته تمامی نقش‌آفرینان عرصه کارآفرینی است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: با توجه به شرایط حاکم در جامعه جهانی و کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا تاکید بر آنست تا تمامی برنامه‌های این هفته به صورت مجازی و یا از طریق وبینارها و در صورت حضوری بودن برنامه‌ها، با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام شود.

کد خبر: ۵۴٬۵۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha