۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷
مهارت‌های کشاورزی در قزوین آموزش داده می‌شود
رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین:

مهارت‌های کشاورزی در قزوین آموزش داده می‌شود

قزوین- رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: با عقد تفاهم نامه میان این اداره کل و جهاد کشاورزی، مهارت‌های کشاورزی در قالب دوره‌های فنی و حرفه‌ای به متقاضیان در استان آموزش داده می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان قزوین، فاطمه خمسه اظهار داشت: مراسم انعقاد این تفاهم نامه روز جاری در سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و با حضور ریاست این سازمان برگزار شد.

وی افزود: در قالب این تفاهم نامه با استفاده از امکانات جهاد کشاورزی و با بهره گیری از ظرفیت مربیان فنی و حرفه ای، مهارت های مورد نیاز بخش های مختلف کشاورزی به متقاضیان ارایه خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان اینکه دوره های فنی و حرفه ای بخش کشاورزی از امسال یا سال آینده در قزوین هدف گذاری و اجرا می شوند،گفت: ارتقای مهارت مربیان فنی و حرفه ای در رشته باغداری و باغبانی از طریق هم افزایی و بهره برداری از امکانات نرم افزاری و سخت افزاری از جمله اهداف این تفاهم نامه به شمار می رود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین با بیان اینکه این تفاهم نامه تربیت نیروهای ماهر و متخصص در بخش های مختلف کشاورزی را هدف گذاری کرده است، گفت: با انعقاد این تفاهم نامه همچنین دپارتمان تربیت مربیان باغبانی کشور در قزوین ایجاد و راه اندازی می شود.

خمسه افزود: آموزش های مهارتی بخش کشاورزی به متقاضیان می تواند به رونق و رشد سرمایه گذاری در این حوزه منجر شود و همچنین بهره وری و دانش فنی در بخش کشاورزی را افزایش دهد

کد خبر: ۵۴٬۵۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha