۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸
مشکلات اولیه «کارخانه پارسیلون» برطرف شد/ پیگیری برای جذب سرمایه‌گذار جدید
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس:

مشکلات اولیه «کارخانه پارسیلون» برطرف شد/ پیگیری برای جذب سرمایه‌گذار جدید

لرستان- ویسکرمی، نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس گفت: مشکلات اولیه «کارخانه پارسیلون» برطرف شده و پیگیر هستیم که با رفع سایر موانع به سرمایه‌گذار جدید واگذار شود.

مهرداد ویسکرمی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، در رابطه با وضعیت کارخانه نیمه‌تعطیل پارسیلون اظهار داشت: مشکل اصلی کارخانه پارسیلون این بود که بانک‌های عامل برای تشکیل کنسرسیوم جلو نمی‌آمدند تا تملک و بعد برای آن تصمیم گیری کنند.

وی افزود: از طرفی سرمایه‌گذار نه می توانست کار را اداره کند و نه کناره‌گیری می‌کرد که دو ماه پیش در جلسه‌ای که در تهران با بانک‌های عامل(سپه، صنعت و معدن و ملی) برگزار شد، توافقاتی صورت گرفت و کنسرسیوم آنها تشکیل شد، ۳۰ مهر ماه هم هیئت‌مدیره شکل گرفت و از این به بعد نیز پیگیری می‌کنیم تا مشکلات آن رفع شود.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس با بیان اینکه چیزی از کارخانه پارسیلون باقی نمانده است که دوباره راه اندازی شود، تصریح کرد: این کارخانه با حدود ۲۰۰ هکتار زمین و امکانات و زیرساخت‌هایی که دارد امیدواریم سرمایه‌گذار جدیدی برای آن پیدا شود.

وی با بیان اینکه به تازگی مشکلات اولیه کارخانه پارسیلون حل شده است، عنوان کرد: به هر حال این کارخانه پتانسیل خیلی خوبی در استان است و با توجه به اینکه دولت در وضعیت خوبی قرار ندارد اگر نهادهای انقلابی پای کار بیایند و سرمایه‌گذاری کلان کنند این کارخانه می‌تواند در سال‌های آینده مشکل اشتغال را حل کند.

ویسکرمی با بیان اینکه نه تنها پارسیلون سایر کارخانه‌ها از جمله لاستیک سازی هم مشکل سرمایه دارند، اظهار کرد: عمده سهام دار کارخانه، شرکت آتیه دماوند است ولی بانک‌های عامل با طلب‌هایی که از این کارخانه دارند به میزان طلبشان سهامدار هستند.

وی بیان کرد: البته مردم عادی نیز سهامدار هستند ولی سهام اصلی متعلق به بانک‌های عامل و آتیه دماوند است که بعد از تشکیل مجمع عمومی‌، هیئت مدیره و رئیس هیئت مدیره هم تعیین شد.

کد خبر: ۵۴٬۴۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha