۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹
ضمن رعایت بهداشت دادرسی‌ها نباید تعطیل شود
رئیس قوه قضائیه:

ضمن رعایت بهداشت دادرسی‌ها نباید تعطیل شود

حجت الاسلام رئیسی، رئیس قوه قضائیه بیان کرد: باید به گونه‌ای برنامه ریزی شود که ضمن رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی، کار دادرسی هم تعطیل نشود.

به گزارش بازار، حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی در جلسه امروز شورای عالی قوه قضائیه خطاب به مسئولان ارشد قضایی تاکید کرد: باید طوری برنامه ریزی و عمل کنید که حضور اصحاب دعوی در مجتمع‌های قضایی با اعلام قبلی و برنامه ریزی صورت گیرد و حضور همکاران قضایی هم نوبتی باشد تا ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کار دادرسی مردم به خوبی پیش رود.

وی افزود: باید به گونه‌ای عمل کرد که هم سلامت مردم و هم سلامت همکاران قضایی تأمین باشد.

رئیس قوه قضائیه همچنین اعلام کرد: امروز و فردا در این باره دستورالعملی صادر خواهد شد که اجرای آن متضمن رعایت این موارد خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: در شرایط خاص کرونایی کشور باید نسبت به آنچه ضرورت دارد انجام شود، کارشناسی دقیق صورت گیرد و همان گونه که رهبری معظم انقلاب فرمودند تصمیمات به صورت قاطع و از موضع حاکمیتی اجرا شود.

رئیس دستگاه قضا اضافه کرد: کار دیگری که در شرایط کنونی ضروری است، نظارت بر اجراست که شرط موفقیت تصمیم هاست، زیرا گاهی تصمیم‌های خوبی وجود دارد، اما آن طور که باید، اجرا نمی‌شود.

رئیس قوه قضائیه گفت: از کادر درمانی، پرستاران، پزشکان و خدماتی همه مراکز درمانی و بیمارستانی کشور که نسبت به بیماران مجاهدت می‌کنند صمیمانه تشکر و تقدیر می‌کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: کمک به کادر درمانی کشور ایجاب می‌کند که همگان شیوه نامه‌های بهداشتی را در همه عرصه‌ها کامل رعایت کنیم.

وی افزود: ما هم در دستگاه قضایی همه تلاش خود را به کار می‌گیریم که ضمن کاهش تراکم مراجعه ارباب رجوع به مجتمع‌های قضایی و توجه کامل به مصوبات ستاد ملی کرونا به گونه‌ای عمل کنیم که به هیچ عنوان دادرسی‌ها به تأخیر نیفتد یا تعطیل نشود.

کد خبر: ۵۴٬۳۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha