۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
مراکز تولیدی و صنعتی خمین آورده‌ای برای این شهرستان ندارند
نماینده مردم خمین در مجلس:

مراکز تولیدی و صنعتی خمین آورده‌ای برای این شهرستان ندارند

خمین- نظری، نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مراکز تولیدی و صنعتی خمین آورده ای برای این شهرستان ندارند، گفت: بیکاری عامل نیمی از معضلات و جرائم در استان مرکزی است و این معضل می بایست، با وجود سه هزار واحد صنعتی در این استان رفع شود.

علیرضا نظری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان این که بیکاری دلیل بیش از نیمی از اعتیادها، جرائم گوناگون و طلاق‌ها هستیم، اظهار داشت: متاسفانه در حال حاضر نتوانستیم، آن‌طور که باید از ظرفیت ها برای کاهش بیکاری استفاده کنیم.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که مراکز تولیدی و صنعتی خمین از زیرساخت های این شهرستان استفاده کرده اما آورده‌ای برای خمین ندارند، گفت: امروز اشتغال مهم ترین دغدغه کشور و به ویژه مردم در استان مرکزی است و این دغدغه با وجود فعالیت بیش از سه هزار واحد صنعتی در استان منطقی نیست و باید رفع شود.

وی اضافه کرد: متاسفانه بسیاری از اختیارات برای تصمیم‌گیری‌های منطقه‌ای در اختیار وزارتخانه‌ها است، در حالی که اشراف مدیران منطقه ای و استانی بر روی مسائل استانی و شهرستانی بیشتر است، لذا باید اختیارات به ادارات کل واگذار شود، تا درگیر سیکل های پیچیده اداری در امور صنعتی و تولیدی نشود.

کد خبر: ۵۴٬۳۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha