۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۴
موافقت مجلس با تحقیق و تفحص از بانک‌های خصوصی
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس اعلام کرد

موافقت مجلس با تحقیق و تفحص از بانک‌های خصوصی

طغیانی، سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: نمایندگان کمیسیون اقتصادی با تحقیق و تفحص از بانک‌های خصوصی موافقت کرده و متقاضیان عضویت در هیات تحقیق و تفحص از عملکرد منطقه آزاد قشم و... ثبت نام و اعلام آمادگی کردند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، مهدی طغیانی، در تشریح جلسه امروز (یکشنبه ۲۵ آبان ماه) کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، گفت: در جلسه امروز نمایندگان با تحقیق و تفحص از بانک‌های خصوصی موافقت کردند، همچنین متقاضیان عضویت در هیات تحقیق و تفحص از عملکرد منطقه آزاد قشم، عملکرد سازمان منطقه تجاری و صنعتی اروند، نحوه واگذاری هلدینگ پتروشیمی باختر به بخش خصوصی و نحوه واگذاری انبارهای شهید شاهوی شهر گلستان شهرستان بهارستان ثبت نام و اعلام آمادگی کردند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین از آنجا که طرح اصلاح قانون مالیات برارزش افزوده از شورای نگهبان به کمیسیون اقتصادی آمده است برخی از مواد آن مجددا مورد بررسی قرار گرفت. به عنوان مثال در مورد نحوه اخذ مالیات بر ارزش‌افزوده در مناطق آزاد اگر فعالان اقتصادی در مناطق آزاد اصول فعالیت اقتصادی یک منطقه آزاد را به طور کامل رعایت کنند مشمول معافیت از مالیات برارزش افزوده می‌شوند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین افراد ناتوان به لحاظ مالی درصورت قرار گرفتن تحت پوشش سازمان‌های حمایتی همچون بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) رقم مالیات بر ارزش افزوده به آن‌ها بازگردانده شود.

کد خبر: ۵۴٬۲۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha