۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۷
ذخیره ۴۰ هزار تُن شن و نمک جهت استفاده در مناطق برف گیر استان تهران
معاون راهداری حمل و نقل جاده ای استان تهران خبر داد

ذخیره ۴۰ هزار تُن شن و نمک جهت استفاده در مناطق برف گیر استان تهران

دماوند- مصدقی، معاون راهداری اداره کل حمل و نقل جاده ای استان تهران از ذخیره ۴۰ هزار تُن شن و نمک جهت استفاده در مناطق برف گیر و کوهستانی استان تهران خبر داد.

عادل مصدقی در گفتگو با خبرنگار بازار، در خصوص وضعیت راهداری در فصل بارش ها در سطح استان تهران اظهار داشت: با توجه به بارش های اخیر در سطح استان تهران که با نفوذ جریانات سرد جوی همراه بود و بارش برف را در مناطق شرق و شمال شرق استان تهران به وجود آورد راهداری استان تهران نیز در حالت آماده باش قرار گرفت.

وی در خصوص ریزش برف در مناطق مختلف استان تهران گفت: این ریزش ها به طوری بود که در حوزه ارتفاعات دماوند شاهد بارش برف بودیم.

معاون راهداری اداره کل حمل و نقل جاده ای استان تهران با اشاره به اینکه در محورهای برف گیر در چند مرحله شن و نمک پاشی انجام خواهد شد افزود: سنوات قبل برنامه ریزی که برای طرح زمستانه راهداری انجام می گرفت رسما از اول آذر ماه اغاز می شد و تا پایان اسفند ماه ادامه داشت اما با توجه به بارش های زودهنگام از فصل پاییز وارد طرح زمستانه شدیم  چرا که هم اکنون شرایط جوی زمستانه است.

مصدقی از ذخیره ۴۰ هزار تن شن و نمک با اولویت استفاده در مناطق برف گیر شمال و شمال شرق استان تهران خبر داد و بیان داشت: با توجه به اینکه محورهای برف گیر دچار یخ زدگی می شوند از همه مسافرین و رانندگان می خواهیم که با تجهیزات کامل در این مناطق حضور پیدا کنند و کمال همکاری را با اداره راهداری جهت کار و نمک و شن پاشی ها توسط ماشین آلات سنگین و سبک داشته باشند

کد خبر: ۵۴٬۲۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha