۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸
۸۰۰۰ میلیارد تومان پروژه و طرح ملی در استان همدان در دست اجراست
استاندار همدان:

۸۰۰۰ میلیارد تومان پروژه و طرح ملی در استان همدان در دست اجراست

همدان - استاندار همدان از اجرای ۸۰۰۰ میلیارد تومان پروژه و طرح ملی در استان همدان خبر داد و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در سال پایانی فعالیت دولت کارهای نیمه تمام را به سرانجام برسانند.

به گزارش خبرنگار بازار، سیدسعید شاهرخی عصر یکشنبه در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان که در سالن شهدای استانداری همدان برگزار شد؛ این استان را به یک کارگاه بزرگ اجرایی تشبیه کرد و گفت: در حال حاضر هشت هزار میلیارد تومان طرح ملی در استان همدان در دست اجرا است.

وی از تعریف طرح‌های متعدد در بخش‌های مختلف استان همدان در چارچوب تحقق جهش تولید سخن گفت و افزود: این طرح ها تا پایان دولت تدبیر و امید به ثمر می‌نشیند ضمن اینکه کمبودها و کاستی‌ها و نارضایتی‌هایی در جامعه وجود دارد، اما خدمات زیادی نیز از سوی دولت صورت گرفته است.

شاهرخی حجم سرمایه‌گذاری هشت هزار میلیارد تومان طرح های ملی در استان همدان را حاصل وفاق و همدلی در مجموعه استان همدان دانست و گفت: مدیران استان همدان به خدمت به مردم و دوری از حواشی فکر می‌کنند.

استاندار همدان اجرای طرح‌های بزرگ و اثرگذار در استان همدان با وجود تحریم ها را مایه امید مردم دانست و ادامه داد: در شرایطی که فشار اقتصادی دشمن بر مردم بیشتر شده باید با تلاش مضاعف و بی‌وقفه به مثابه مدیر جهادی پای کار باشیم.

وی بر تکمیل طرح های نیمه تمام توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی در سال پایانی دولت تاکید کرد و گفت: بر اساس سند راهبردی و عملیاتی توسعه استان همدان توجه به معیشت، اشتغال و تولید در اولویت است.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه در شرایط شیوع کرونا توجه به معیشت و سلامت مردم در اولویت قرار گرفته است، افزود: خبرنگاران و رسانه‌ها به عنوان چشم ناظر باید سند راهبردی توسعه استان همدان را رصد و تحلیل کنند.

شاهرخی با تاکید بر اینکه مدیران باید طرح‌های با اهمیت و نیازهای استان همدان را در وزارت خانه پیگیری کنند تا اعتبارات ملی برای طرح‌ها اختصاص یابد، ادامه داد: اجرای طرح‌های عمرانی در استان همدان از جمله سد خرم‌رود، سد گرین نهاوند و تأثیرات اقتصادی و اجتماعی آن‌ها باید برای مردم تبیین شود.

کد خبر: ۵۴٬۲۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha