۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۸
سهمیه جدیدی از کالاهای اساسی به خراسان رضوی اختصاص یافت

سهمیه جدیدی از کالاهای اساسی به خراسان رضوی اختصاص یافت

مشهد- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: ستاد تنظیم بازار کشور سهمیه جدیدی از روغن، شکر، برنج و آرد به استان اختصاص و اختیار توزیع آن به استان داده شده تا در مهلت مقرر جذب شود.

به گزارش بازار به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی رسولیان اظهار کرد: براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور، از این پس مسئولیت تامین مرغ و نظارت در سطح عمده فروشی با جهاد کشاورزی و نظارت در سطح خرده فروشی بر عهده سازمان صنعت، معدن و تجارت است.

وی با تاکید بر تلاش برای پایین نگه داشتن قیمت کالاها در استان از میانگین قیمت آنها در کل کشور گفت: خوشبختانه قیمت گوشت قرمز،مرغ، شکر، لوبیا، برنج هندی در استان نسبت به میانگین کشور کمتر شده است.
رسولیان با اشاره به اختصاص دو هزار و ۴۰۰ تن روغن نباتی سهمیه خانوار به خراسان رضوی از سوی ستاد تنظیم بازار کشور گفت: این میزان روغن باید علاوه بر مشهد به سایر شهرستانها نسبت به جمعیت آنها و با رویکرد توزیع عادلانه کالا اختصاص یابد و به سرعت جذب گردد.

وی با اشاره به شرایط ویژه اقتصادی کشور افزود: در حال حاضر میزان تامین روغن خام در کشور پایین است لذا کمبود روغن مشکل استانی نیست و تاکنون برای تامین روغن مکاتبات زیادی نیز با تهران انجام گرفته است.
رسولیان ادامه داد: در مورد سهمیه روغن خام خراسان رضوی که در اختیار واحدهای تولیدی خارج از استان قرار می‌گیرد، خانه صنعت استان با مطالبه گری از سازمانها در سطح کشور می‌تواند زمینه‌ای فراهم کند تا این سهمیه توسط واحدهای تولیدی استان جذب شود.

کد خبر: ۵۴٬۲۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha