۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱
 ۶۷۳ متقاضی مسکن ملی در مازندران واریز وجه کردند
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران:

۶۷۳ متقاضی مسکن ملی در مازندران واریز وجه کردند

ساری- نظری، مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: فقط ۶۷۳ نفر از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در استان نسبت به واریز وجه ۴۰۰ میلیون ریالی به حساب مخصوص این پروژه اقدام کرده اند.

سیدمحمد نظری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه طرح اقدام ملی مسکن در مازندران در دست اجرا است، از ثبت نام بیش از ۱۲ هزار نفر در این طرح خبر داد و گفت: از این تعداد فقط ۶۷۳ نفر از متقاضیان نسبت به واریز وجه اقدام کرده اند.

وی خواستار پرداخت آورده از سوی متقاضیان اقدام ملی مسکن شد و افزود: برای بهره مندی از این طرح متقاضی باید تمامی مراحل ثبت نام را کامل و باید ۴۰۰ میلیون ریال به حساب مخصوص طرح اقدام ملی واریز کند تا به عنوان متقاضی موثر شناخته شود.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از هم استانی ها خواست تا علاوه بر تکمیل اطلاعات نسبت به واریز وجه اقدام داشته باشند.

نظری یادآور شد: در طرح اقدام ملی که در سه بخش تعریف شده، یک بخش مربوط به واگذاری زمین های دولتی در قالب اجاره ۹۹ ساله با تسهیلات ۸۵ تا ۱۰۰ میلیون تومانی است و بخش دوم زمین از سوی متقاضی ارائه می شود که تسهیلات مختلفی در این بخش درنظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: بخش دیگر مربوط به اجاره زمین دولتی در قالب طرح پنج ساله بوده که تخفیفات و تسهیلاتی نیز در این بخش درنظر گرفته شده است.

به گزارش بازار بیش از ۱۷ هزار سهیمه طرح اقدام ملی مسکن در مازندران تخصیص داده شده است.

کد خبر: ۵۴٬۲۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha