۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷
تشکیل ۲۰۸ پرونده تخلف اصناف در اردبیل/ تخلفات قابل چشم‌پوشی نیست
رئیس سازمان صمت اردبیل:

تشکیل ۲۰۸ پرونده تخلف اصناف در اردبیل/ تخلفات قابل چشم‌پوشی نیست

اردبیل- رئیس سازمان صمت اردبیل گفت: در راستای برخورد با گرانفروشی و کم‌فروشی در استان تاکنون ۲۰۸ مورد پرونده به ارزش ۴.۶ میلیارد ریال تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، رامین صادقی ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از برخی واحدهای صنفی اردبیل اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای مبارزه با متخلفان و نیز جلوگیری از فعالیت آنان اولویت اساسی است و در این زمینه بازرسی بنگاهای اقتصادی در قالب گشت مشترک در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به این که تاکنون ۲ هزار و ۹۸۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی و بنگاه‌های اقتصادی انجام یافته است بیان کرد: در راستای حمایت از بنگاه‌های اقتصادی برنامه‌های اساسی تدوین شده اما به هیچ عنوان کوتاهی و اغماضی با تخلفات اقتصادی در کار نخواهد بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل ادامه داد: در راستای بهره‌گیری از نظرات کارشناسان و متخصصین در این زمینه نیز باید برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یابد تا بتوانیم با برقراری ارتباط و تعاملات با سایر دستگاه‌های مربوطه مشکلات و موانع مربوطه را از سر راه برداریم.

صادقی ادامه داد: برخورد با گرانفروشی و کم‌فروشی و رسیدگی به تخلفات در استان اردبیل انجام یافته و به همین منظور تاکنون ۲۰۸ مورد پرونده به ارزش ۴.۶ میلیارد ریال تشکیل یافته که هدف اصلی ما رعایت قانونمداری و حفظ اصول و ضابطه است.

وی اظهار کرد: انجام اقدامات نظارتی با هدف دستیابی به فرآیند کنترل بازار و نیز همکاری دستگاه‌های مربوطه برای رعایت دستورالعمل‌های ارائه شده از اهم مواردی است که درصدد هستیم برای کنترل آن برنامه‌ریزی‌های اساسی داشته و با تشکیل پرونده متخلفین را به سزای اعمالشان برسانیم.

کد خبر: ۵۴٬۲۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha