۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵
کاهش ارزش پول ملی نشان از عدم مدیریت دولتمردان است
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی:

کاهش ارزش پول ملی نشان از عدم مدیریت دولتمردان است

اردبیل- نیکزاد، نائب رئیس مجلس با تاکید بر اینکه کاهش ارزش پول ملی نشان از عدم مدیریت دولتمردان است، گفت: نیاز است با تولید ثروت در کشور تمامی جوانب را در نظر گرفته و یک‌سویه حرکت نکنیم چرا که این اقدام سبب کاهش قدرت خرید مردم برای خرید کالاهای مورد نیاز خود می‌شود.

علی نیکزاد در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در راستای ساماندهی نرخ ارز مجلس و قوه قضائیه آماده هستند تا در کنار دولت گام بردارند و با تولید ثروت در راستای تأمین رفاه جامعه و مردم اقدام کنند و مشکلات موجود در جامعه را به حداقل برساند.

وی با اشاره به اینکه کاهش ارزش پول ملی نشان از عدم مدیریت دولتمردان است بیان کرد: نیاز است با تولید ثروت در کشور تمامی جوانب را در نظر بگیریم و یک سویه حرکت نکنیم چرا که این اقدام سبب کاهش قدرت خرید مردم برای خرید کالاهای مورد نیاز خود می‌شود.

نایب رئیس مجلس ادامه داد: یکی از اقدامات اساسی که برای مدیریت و حفظ ارزش پول ملی به آن نیاز داریم این است که قدرت خرید مردم را حفظ کرده و با مدیریت ضابطه‌مند در راستای حل مشکلات مربوطه گام‌های اساسی و هدفمند برداریم تا مشکلات مربوطه کاهش یابد.

نیکزاد بیان کرد: از دست دادن قدرت خرید مردم در حقیقت جفای به آنان است و اگر این اتفاق بیفتد بدون شک سوءمدیریت‌ها مشهود خواهد بود و به همین منظور باید کارآمدی دولت و بانک مرکزی را با حفظ ارزش پول ملی مشاهده کنیم.

وی اظهار کرد: در حال حاضر هیچ مشکلی برای ساماندهی نرخ ارز وجود ندارد و باید دولت آستین همت بالا زده و به میدان بیاید تا بتواند بازار ارز را مدیریت کند چرا که این موضوع در حال حاضر برای ما یک اولویت اساسی و مهم است.

کد خبر: ۵۴٬۱۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • حمید IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
      0 0
      با سلام با تشکر اززحمات کادر درمان کشور و همه نیروهای بسیج و سپاه و ارتش و نیروهای امتظامی و امنیتی وهمه مردم عزیزی که در جهاد کمکهای مومنانه افتخار آفریدند و حماسه های بزرگی خلق نمودند. این بیماری ویروسی با رعایت بهداشت کنترل می شود. ودر دین اسلام نظافت جزیی از ایمان است. متاسفانه این جو روانی و ترس و وحشت ایجاد شده که خود باعث ضعف ایمنی بدن می شود خطر بزرگی است. متاسفانه خطرات بزرگتر کرونا، فضای مسموم مجازی و شاد برای دانش اموزان و جوانان مانند بیماریهای روحی و روانی ، مشکلات فرهنگی، عقیدتی و دینی و اجتماعی را کسی بررسی نمی کند. آرتروز گردن و دیسک گردن، ضعف بینایی و چشم دراثر استفاده زیاد از موبایل و تبلت نابودشدن تعلیم و تربیت در اثر تعطیلی مدارس و دانشگاهها مساجد و حسینیه ها و مصلی ها و حرمهای مطهر و جلسات دعا و نیایش (یدالله مع الجماعه)را تعطیل نموده اند ولی سفره خانه ها و قهوه خانه ها و کافی شاپها که به مرکز منکرات و ترویج ابتذال تیدیل شده اند فعالند. مشکلات بزرگی مانند بیکاری جوانان، عدم ازدواج جوانان، گرانی، تورم، بی ارزش شدن پول ملی، تعطیلی کارخانجات، حقوقهای نجومی و .