۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۳
شدت کولاک عملیات بازگشایی روستاهای محصور در برف را سخت کرده است
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی:

شدت کولاک عملیات بازگشایی روستاهای محصور در برف را سخت کرده است

تبریز- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: شدت کولاک عملیات بازگشایی روستاهای محصور در برف را سخت کرده است.

اورجعلی علیزاده در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به مسدود شدن راه بیش از ۳۰۰ راه روستایی استان بر اثر بارش برف و کولاک گفت: راه های روستایی که به علت بارش برف بسته شده است در شهرستان های هشترود، میانه، ورزقان، بستان آباد، اهر، مرند، هریس و چاراویماق واقع هستند.

وی با بیان اینکه شدت کولاک به حدی است که عملیات برف روبی ممکن نیست، گفت: راه های بازگشایی شده هم به علت تداوم بارش و کولاک بسته می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی با اشاره کولاک برخی از مسیرها در استان گفت: تردد در آزادراه تبریز- زنجان با زنجیرچرخ امکان پذیر است. همچنین در محور اهر به کلیبر، محور اهر به ورزقان و مشکین شهر فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

وی افزود: در بقیه محورهای مواصلاتی استان تردد به صورت عادی و روان است. در گردنه ها کولاک داریم و به علت محدودیت دید تردد با کندی انجام می شود.

علیزاده افزود: آخرین وضعیت جوی در محورهای مواصلاتی استان حاکی از آسمان نیمه ابری همراه با وزش باد است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: رانندگانی که قصد تردد در محورهای کوهستانی و گردنه ها را دارند تقاضا می شود زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی زمستانی را همراه داشته باشند.

کد خبر: ۵٬۴۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha