۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
تزریق اعتبار ۹۰ میلیارد ریالی به راه ارتباطی نیر-میانه؛ ۴۰۰ میلیارد ریال به فاضلاب اردبیل اختصاص می‌یابد
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس:

تزریق اعتبار ۹۰ میلیارد ریالی به راه ارتباطی نیر-میانه؛ ۴۰۰ میلیارد ریال به فاضلاب اردبیل اختصاص می‌یابد

اردبیل - موسوی، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: راه ارتباطی نیر-میانه به عنوان سریع‌تر و ایمن‌ترین مسیر ارتباطی به پایتخت خواهد بود.

حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: راه ارتباطی نیر به میانه به عنوان سریع‌تر و ایمن‌ترین مسیر ارتباطی به پایتخت خواهد بود که در این زمینه انتظار می‌رود با تزریق اعتبارات مناسب و کافی شاهد تسریع در اتمام هر چه سریع‌تر این پروژه‌ مهم راهسازی باشیم.

وی با اشاره به این که پیگیری‌های لازم برای انجام اقدامات مربوطه در حال حاضر در دستور کار است بیان کرد: با توجه به این که طول این مسیر ارتباطی ۹۱ کیلومتر است و ۲۵ کیلومتر آن مربوط به اردبیل است به همین منظور رایزنی‌های لازم با استان آذربایجان شرقی در حال انجام است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس ادامه داد: با توجه به این که مسیر تونل و پل خاصی ندارد به همین منظور از لحاظ اعتبارات مورد نیاز مقرون به صرفه است و به همین منظور انتظار می‌رود اجرای آن نیز سرعت بیشتری داشته باشد.

موسوی ادامه داد: در حال حاضر تخصیص ۳۰ میلیارد ریال از طرف استانداری اردبیل و ۶۰ میلیارد ریال از طرف استانداری آذربایجان شرقی به این پروژه در نظر گرفته شده که امید می‌رود روند اجرایی این پروژه را تسریع بخشد.

وی در ادامه از اختصاص ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح فاضلاب در محلات و شهرک کلانشهر اردبیل خبر داد و گفت: تمام پروژه‌ها با اولویت‌های مدنظر شرکت آب و فاضلاب اردبیل اجرا و تکمیل خواهند شد که تمهیدات لازم در این زمینه به عمل آمده است.

کد خبر: ۵۴٬۱۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha