۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
تدوین گزارش نابه‌سامانی بازار سرمایه/ از مافیا تا ضعف‌های وزارت اقتصاد، بانک مرکزی و سازمان بورس
گفتگو با رئیس کمیسیون اصل نود مجلس

تدوین گزارش نابه‌سامانی بازار سرمایه/ از مافیا تا ضعف‌های وزارت اقتصاد، بانک مرکزی و سازمان بورس

پژمانفر رئیس کمیسیون اصل نود مجلس از تهیه گزارش کمیسیون متبوع خود پیرامون نا به سامانی های بازار سرمایه در کشور خبر داد.

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار با اشاره به بررسی نا به سامانی ها در بازار سرمایه در کمیسیون اصل نود مجلس گفت: کمیسیون در رابطه با نا به سامانی بازار بورس گزارشی تهیه کرده است.

وی بیان داشت: این گزارش، گزارش مبسوطی است، با این حال ضعف هایی که در این موضوع از ناحیه وزرات اقتصاد و اموردارایی، بانک مرکزی، سازمان بورس و یک جریان مافیایی که متاسفانه در پشت صحنه بورس وجود دارد، به مداقه بیشتری نیاز داشته تا این حرکت -اقدام کمیسیون اصل نود - منجر به یک اقدام دقیق برای دستگاه قضایی جهت برخورد باشد.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس اظهارداشت: بنابراین کمیسیون اصل نود به طور مفصل به بحث بازار سرمایه ورود داشته و جلسات زیادی پیرامون این مسئله برگزار شده است.

پژمانفر تاکید کرد: ما از ابتدا هم نسبت به دعوت رئیس جمهور از مردم برای حضور در بازار سرمایه نگران بودیم و همان موقع هم می گفتیم که موج ایجاد شده در بورس اگر مدیریت نشود با بحران مواجه خواهد شد. ما نه موج خرید در بازار بورس را مدیریت کردیم و نه موج فروش را. 

این نماینده مجلس باین داشت: در حال حاضر از برخی از شرکت های حقوقی پیرامون نا به سامانی بازار بورس شکایات و ابهامات متعددی وجود دارد. ما احتیاج نداریم تا شکایت خاصی در یک جز این بازار پدید آید؛ اصل مسئله پرونده بازار سرمایه است که مشغول رسیدگی به آن هستیم.

کد خبر: ۵۴٬۱۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha