۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
 گیلان رتبه ۷ پرداخت تسهیلات رفع موانع تولید را دارد
معاون استاندار گیلان:

گیلان رتبه ۷ پرداخت تسهیلات رفع موانع تولید را دارد

بندرانزلی- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان از تعیین فرصت سه ماهه برای مشخص شدن وضعیت واحدهای غیرفعال استان خبر داد و گفت: گیلان در زمینه پرداخت تسهیلات رفع موانع تولید رتبه هفتم را دارد.

به گزارش بازار به نقل از استانداری گیلان، آرش فرزام صفت در جلسه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان بندرانزلی با بیان اینکه تمام مشکلات مربوط به حوزه اجرایی نیست و بعضاً نارسایی‌ها از محدودیت قوانین و مقررات ناشی می شود، اظهار داشت: بانک‌ها در پرداخت تسهیلات رونق تولید سال جاری عملکرد قابل قبولی ندارند.

وی با اشاره به اینکه رتبه استان در تعداد پرداخت تسهیلات رفع موانع تولید هفتم است، بیان داشت: در زمینه میزان مبلغ پرداخت شده نیز رتبه دهم را داریم اما در مجموع عملکرد بانک‌ها در این زمینه مطلوب نیست و انتظار داریم این تسهیلات با سرعت و دقت کافی  به متقاضیان واقعی پرداخت شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان با بیان اینکه تعداد واحدهای غیرفعال شهرک صنعتی حسن‌رود انزلی، اندک است، افزود: اگر زمینه گسترش محدوده این شهرک فراهم شود، می‌توان سرمایه‌گذاران بیشتری را جذب کرد، البته واحدهای تولیدی نیز باید نسبت به پرداخت بدهی‌های خود توجه کافی را داشته باشند.

فرزام صفت از فرصت سه ماهه شهرک‌های صنعتی و بانک‌های عامل استان گیلان برای بهبود شرایط فعلی خبر داد و اضافه کرد : باید برای راه‌اندازی مجدد و احیای واحدهای تولیدی غیرفعال گیلان ، راهکار اساسی اتخاذ شود.

کد خبر: ۵۴٬۱۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha