۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
نوبت‌بندی آب در شهر بوشهر لغو شد/ آسفالت کوچه‌های خاکی
معاون استاندار بوشهر:

نوبت‌بندی آب در شهر بوشهر لغو شد/ آسفالت کوچه‌های خاکی

بوشهر- معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم توسعه زیرساخت‌های شهر بوشهر، گفت: با تلاش‌های صورت گرفته نوبت‌بندی آب در محلات مختلف شهر لغو شد.

به گزارش خبرنگار بازار، مهرداد ستوده صبح یکشنبه در نشست با شورایاران محله‌های هدف شهر بوشهر در سالن کوثر استانداری اظهار داشت: در راستای رفع مشکلات محلات مختلف بوشهر تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته و طرح‌های مهمی در دست اجرا داریم.

وی با اشاره به اینکه مسئولان شهری باید پروژه‌ها را بر اساس اولویت‌بندی در سطح شهر اجرا کنند، ادامه داد: نوبت‌بندی آب یکی از مشکلات محلات جنوبی شهر بوشهر بوده که اکنون این مشکل رفع شده است.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر یکی از خواسته‌های مهم مردم در محلات جنوبی شهر بوشهر را اجرای طرح فاضلاب دانست و اضافه کرد:‌ باید تلاش شود که با جذب اعتبارات ملی و استانی زمینه اجرای این طرح فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه هنوز مشکلاتی در نقاط مختلف شهر بوشهر وجود دارد، ادامه داد: ظرفیت‌های تولید آب در آب‌شیرین‌کن‌های استان بوشهر در حال افزایش است و تلاش می‌شود مشکل آب در استان رفع شود.

ستوده آسفالت کوچه‌های خاکی محلات جنوبی بوشهر را یکی از اولویت‌ها دانست و افزود: جمع‌آوری سگ‌های ولگرد و توسعه روشنایی معابر در محلات جنوبی شهر بوشهر دنبال می‌شود.

کد خبر: ۵۴٬۱۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha