۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴
۷۸ پروانه کاربرد علامت استاندارد در استان فارس صادر شد
مدیرکل استاندارد فارس:

۷۸ پروانه کاربرد علامت استاندارد در استان فارس صادر شد

شیراز- مدیرکل استاندارد فارس از صدور ۷۸ پروانه کاربرد علامت استاندارد طی سال جاری در استان خبر داد.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی استاندارد فارس، مرتضی رهنما با بیان اینکه ۷۸ پروانه کاربرد علامت استاندارد طی سال جاری در استان فارس صادر شده است، افزود: در این مدت واحدهای تولیدی و خدماتی استان فارس بیش از ۲ هزار و ۳۷۹ بار مورد بازرسی و ارزیابی فنی کارشناسان اداره کل استاندارد فارس قرار گرفته و بیش از ۲ هزار و ۱۰۳ نمونه محصول تولیدی بصورت تصادفی از خطوط تولید و انبارهای واحدهای تولیدی نمونه برداری و مطابق استانداردهای مربوطه در آزمایشگاه‌های همکار استاندارد فارس مورد آزمون و تجزیه و تحلیل قرار گرفت و ۱۶۵ مورد مجوز ظرفیت خالی برای واحدهای تولیدی استان صادر گردیده است.

وی از آموزش تخصصی مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی، کارشناسان استاندارد، کارکنان استاندارد و سایر آموزش‌های برون سازمانی به میزان ۱۷ هزار و ۹۷۴ نفر ساعت نیز خبر داد و گفت تمدید ۳ پروانه شرکت‌های بازرسی و نمونه برداری کالا در استان نیز انجام گرفت.

مدیرکل استاندارد فارس افزود: در این مدت بیش از یک هزار و ۴۰۰ مرکز عرضه در سطح استان فارس مورد بازرسی قرار گرفت و کالاهایی که فاقد علامت استاندارد بوده شناسایی و اقدام قانونی لازم به‌عمل آمد.

رهنما ادامه داد: در بحث آسانسورها نیز یک هزار و ۸۹۴ آسانسور در این مدت تائیده استاندارد گرفته و ۱۳ مورد استاندارد جدید نیز در استان فارس تدوین و تجدید نظر شده است.

کد خبر: ۵۴٬۰۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha