۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷
۱۱ هزار واحد مسکن روستایی در شهرستان دورود مقاوم سازی شد
مدیرکل بنیاد مسکن لرستان:

۱۱ هزار واحد مسکن روستایی در شهرستان دورود مقاوم سازی شد

لرستان- مدیرکل بنیاد مسکن لرستان گفت: بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن روستایی در شهرستان دورود مقاوم سازی شد.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن لرستان، مسعود رضایی اظهار داشت: با بهسازی و بازسازی بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن روستایی در شهرستان دورود، میانگین مقاوم سازی واحدهای مسکن روستایی در این شهرستان به بیش از ۷۶ درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه از زمان پیروزی انقلاب تا سال ۹۶ حدود ۲۵۰ هزار مترمربع از معابر روستایی شهرستان دورود آسفالت شده، افزود: طی سه سال گذشته با جهشی چشمگیر بیش از ۳۸۰ هزار مترمربع از معابر روستایی این شهرستان آسفالت شده است.

مدیرکل بنیادمسکن استان لرستان عنوان کرد: از محل اعتبارات حوادث ماده ۱۰، احداث کانال سنگی در ۹ روستای شهرستان دورود با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان انجام شده است.

وی تصریح کرد: در سیل فروردین ۹۸، دو هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی آسیب دیده از سیل در شهرستان دورود تعمیر شد و نیز ۵۰۰ واحد مسکونی شهری و روستایی سیل زده در این شهرستان احداث شد.

رضایی خاطرنشان کرد: در حوزه گردشگری سه روستای بخش مرکزی و دو روستای بخش سیلاخور به‌عنوان روستاهای هدف گردشگری معرفی شده‌اند که مراحل تهیه طرح و تصویب آنها در استان در دست پیگیری و اقدام است.

کد خبر: ۵۴٬۰۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha