۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۳
مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی اردبیل برطرف می‌شود
رئیس سازمان صمت اردبیل:

مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی اردبیل برطرف می‌شود

اردبیل- رئیس صمت اردبیل گفت: مشکلات مربوط به واحدهای تولیدی و صنعتی یکی از اولویت‌های اساسی است و در این زمینه تصمیمات لازم اتخاذ می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، رامین صادقی ظهر شنبه در پنجاه و دومین ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در محل استانداری اردبیل اظهار داشت: اهمیت به توسعه برنامه‌های تولیدی و صنعتی در استان اردبیل جزو اولویت‌های اساسی است و در این زمینه به دنبال رفع مشکلات موجود پس از شناسایی و احصای آن هستیم.

وی با اشاره به این که برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برای ما اولویت اساسی است گفت: رونق تولید و اشتغال‌زایی جزو اولویت‌های اساسی برای حل مشکلات مربوطه است و در این زمینه درصدد هستیم مرکز شبانه‌روزی فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای مربوطه را راه‌اندازی کنیم.

رئیس سازمان صمت استان اردبیل ادامه داد: در این زمینه نمایندگان تمامی دستگاه‌های مربوطه باید مشارکت‌های لازم برای تولید و اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری داشته باشند تا روند اشتغال پایدار و توسعه فعالیت‌های اقتصادی با حل مشکلات مربوطه و رسیدگی به آنان محقق شود.

صادقی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی مؤظف هستند تا مشکلات واحدهای مربوطه را در کم‌ترین زمان ممکن برطرف کنند و نسبت به رفع آنان اقدامات لازم را انجام دهند تا در این زمینه مشکلی باقی نماند و بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

وی اظهار کرد: حل مشکلات مربوط به واحدهای تولیدی یکی از اولویت‌های اساسی برای ما است و در این زمینه تصمیمات لازم در راستای حل مشکلات مربوطه در این زمینه اتخاذ شده که امیدواریم بتوانیم هر چه سریع‌تر شاهد رفع مشکلات مربوطه باشیم.

کد خبر: ۵۳٬۹۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha