۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲
۲۸۰ گواهینامه انطباق کالاهای صادراتی با استاندارد در قزوین صادر شد
مدیرکل استاندارد قزوین:

۲۸۰ گواهینامه انطباق کالاهای صادراتی با استاندارد در قزوین صادر شد

قزوین- مدیرکل استاندارد قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۸۰ فقره گواهینامه انطباق کالاهای صادراتی با استاندارد در استان صادر شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استاندارد قزوین، سیروس صارمی اظهار داشت: در مدت یاد شده همچنین ۵۳۵ فقره گواهینامه انطباق کالاهای وارداتی با استانداردهای تعیین شده از سوی کارشناسان این اداره کل صادر شده است.

وی یادآور شد: گواهینامه های انطباق کالاهای وارداتی و صادراتی با استاندارد پس از انجام نمونه برداری و تایید محصولات در آزمون ها از کالاهایی که قرار است به خارج صادر شوند و کالاهایی که به گمرک وارد شده و قرار است به بازارهای داخلی ارسال شوند، صادر می شود.

صارمی افزود: گواهینامه های انطباق کالاهای صادراتی و وارداتی با استاندارد به منظور پیشگیری از صادرات کالاهای غیرمرغوب به خارج و جلوگیری از واردات کالاهای بی کیفیت به بازار کشور انجام می شود.

مدیرکل استاندارد قزوین خاطرنشان کرد: صادرات کالاهای غیرمرغوب و مغایر با شرایط استاندارد به تولید ملی ضربه می زند و بازار کالاهای ایرانی در خارج از کشور را دچار آسیب می کند و همچنین واردات کالاهای بی کیفیت به کشور نیز سلامت و ایمنی هموطنان را دچار مشکل می کند

کد خبر: ۵۳٬۸۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha