۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵
تشکیل کارگروه مبارزه با سایت‌های شرط‌بندی در بانک مرکزی
مدیر ارشد امنیت اطلاعات بانک مرکزی خبر داد

تشکیل کارگروه مبارزه با سایت‌های شرط‌بندی در بانک مرکزی

مهاجر، مدیر ارشد امنیت اطلاعات بانک مرکزی اظهار کرد: حدود یک سال است بانک مرکزی به صورت جدی در زمینه مبارزه با درگاه‌های بانکی در سایت‌های شرط‌بندی ورود کرده است و کارگروه‌های تخصصی را با حضور دادستانی تشکیل داده‌ایم.

به گزارش بازار، امین مهاجر مدیر ارشد امنیت اطلاعات بانک مرکزی درباره موضوع اعتبار اجاره‌ای درگاه‌های بانکی در سایت‌های شرط‌بندی، از وجود دو گروه در حوزه فعالیت سایت‌های قمار و شرط‌بندی خبر داد و بیان کرد: یک دسته قماربازها و دسته دیگر قمارخانه دارها یا همان متولیان سایت‌های قمار و شرط‌بندی هستند. قماربازها کسانی هستند که در جامعه به دلیل نیازمندی‌های مالی و یا دلایل دیگر، مورد سوء استفاده قرار می‌گیرند.

وی با تاکید بر اینکه باید نسبت به جرم و غیر قانونی بودن قمار به افرادی که به سایت‌های شرط‌بندی سر می‌زنند، اطلاع رسانی و آگاهی صورت بگیرد، عنوان کرد: متاسفانه اغلب این افراد با تبلیغات دروغین میلیونر شدن و کسب درآمدهای هنگفت سایت‌های شرط‌بندی روبرو می‌شوند و با پیشنهادات اغوا کننده به سمت این افراد می‌روند.

مدیر ارشد امنیت اطلاعات بانک مرکزی از اجاره گرفتن کارت‌های بانکی افراد مختلف توسط سایت‌های شرط‌بندی گفت و بیان کرد: متاسفانه چرخه تقابل بین بانک و این افراد ادامه دارد و باید تلاش کنیم این چرخه را متوقف کنیم.

وی از اقدامات مناسب بانک مرکزی گفت و اظهار کرد: حدود یک سال است بانک مرکزی به صورت جدی در زمینه مبارزه با درگاه‌های بانکی در سایت‌های شرط‌بندی ورود کرده است و کارگروه‌های تخصصی را با حضور دادستانی تشکیل داده‌ایم.

کد خبر: ۵۳٬۷۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha