۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸
شرایط تامین سوخت گاز از سال قبل بهتر خواهد بود
مدیرعامل شرکت ملی گاز:

شرایط تامین سوخت گاز از سال قبل بهتر خواهد بود

منتظر تربتی، مدیرعامل شرکت ملی گاز با بیان اینکه هر ساله جداول تولید و مصرف گاز تدوین و برآوردها انجام می‌شود، گفت: براساس برنامه‌های تولید، شرایط خوبی در سال جاری داریم به گونه‌ای که شرایط از سال قبل بهتر خواهد بود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، حسن منتظر تربتی معاون وزیر نفت در امور گاز و مدیرعامل شرکت ملی گاز درباره وضعیت تامین گاز موردنیاز واحدهای صنعتی در زمستان سال جاری، گفت: هر ساله جداول تولید و مصرف، تدوین و برآوردها انجام می‌شود، که در هفته گذشته این کار در سطح وزارت نفت بین شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی، شرکت ملی نفت و شرکت ملی گاز انجام شد.

معاون وزیر نفت در امور گاز افزود: براساس برنامه‌های تولید، شرایط خوبی در سال جاری داریم به گونه‌ای که شرایط از سال قبل بهتر خواهد بود.

تأمین گاز بخش خانگی و تجاری در زمستان سال جاری
تربتی همچنین درباره وضعیت تامین گاز خانگی، اضافه کرد: شرکت ملی گاز در طول سال جاری برنامه تعمیرات در پالایشگاه‌ها، خطوط و ایستگاه‌ها را اجرایی کرده است از سوی دیگر توفیقات خوبی در مجموعه پارس جنوبی اتفاق افتاده و فازهای باقی مانده پارس جنوبی در مدار قرار گرفته است بنابراین با توجه به برنامه تولید و مصرف کنونی با اولویت تامین گاز بخش خانگی و تجاری، مشکلی در شبکه تامین گاز پیشبینی نمی‌شود و به روال سال قبل، گاز تامین می‌شود.

کد خبر: ۵۳٬۷۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha