۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۶
نمایشگاه فناوری های پیشرفته چین با حضور ایران گشایش یافت

نمایشگاه فناوری های پیشرفته چین با حضور ایران گشایش یافت

نمایشگاه فناوری‌های پیشرفته چین (CHTF) به عنوان بزرگ‌ترین و معتبرترین نمایشگاه علمی و فناوری در حوزه‌ نسل جدید فناوری اطلاعات، از روز گذشته (چهارشنبه) با حضور ۵۳ کشور از جمله ایران در شنژن واقع در جنوب چین گشایش یافت.

به گزارش بازار، بیست و دومین نمایشگاه بین المللی دستاوردهای فناوری پیشرفته چین به مدت ۵ روز و به دو صورت آنلاین و آفلاین آغاز شده است. ۲۴ کشور و سازمان بین‌المللی به صورت آفلاین و ۲۹ کشور و سازمان بین‌المللی دیگر به روش آنلاین در این نمایشگاه شرکت دارند.

در این نمایشگاه برای نخستین بار منطقه تجاری G۵ و منطقه فناوری آی تی زد اپیدمی ایجاد شده است.

مساحت نمایشگاه امسال بیش از ۱۴۰ هزار متر مربع است بیش از ۳ هزار و ۳۰۰ شرکت کننده داخلی و خارجی در نمایشگاه حضور دارند و نزدیک به ۱۰ هزار پروژه و بیش از ۱۴۰ فعالیت در نمایشگاه امسال انجام می شود.

در بیست و دومین دوره این نمایشگاه شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در حوزه الکترونیک، اینترنت اشیا، واقعیت افزوده، هوش مصنوعی، بلاک‌چین و فینتک آخرین دستاوردهای خود را در معرض دید مخاطبان جهانی قرار داده اند.

پاویون مخصوص جمهوری اسلامی ایران از سال ۲۰۱۵ تا کنون بصورت مستمر در این نمایشگاه برپا بوده و امسال برای ششمین بار است که شرکت‌های ایرانی در قالب این پاویون حضور دارند.

سال گذشته در نمایشگاه فناوری‌های برتر چین (CHTF) شرکت های علمی، فنی و دانش بنیان ایران و چین ۷ تفاهم نامه امضا کردند.

نمایشگاه شنژن که به عنوان مرجع نمایشگاه‌های فناوری چین شناخته می‌شود بستر مناسبی برای ارتباط‌گیری با شرکت‌های چینی بخصوص در حوزه‌های فناوری اطلاعات، فناوری ارتباطات و الکترونیک است. ضمن اینکه سرمایه‌گذاران چینی آماده یافتن فرصت‌های مناسب فناوری و اقتصادی هستند که با توجه به تجربه بازار و هنر تولید و فروشی که دارند بتوانند برای بسیاری از شرکت‌های ایرانی افق‌های تازه‌ای به سمت بازارهای جهانی بگشایند.

کد خبر: ۵۳٬۷۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha