۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۹
کارخانه «مهان کاغذ» تویسرکان اردیبهشت ماه سال آینده وارد مدار تولید می شود
استاندار همدان:

کارخانه «مهان کاغذ» تویسرکان اردیبهشت ماه سال آینده وارد مدار تولید می شود

همدان - استاندار همدان با بیان اینکه راه اندازی کارخانه «مهان کاغذ» تویسرکان برای ۱۵۰ نفر اشتغال ایجاد می کند، گفت: کارخانه «مهان کاغذ» تویسرکان اردیبهشت ماه سال آینده وارد مدار تولید می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، سید سعید شاهرخی روز پنج شنبه در سفری به شهرستان تویسرکان ضمن بازدید از پروژه‌های در دست اجرا جلسه‌ای با مدیران این شهرستان برگزار کرد.

استاندار همدان در بازدید از کارخانه «مهان کاغذ» تویسرکان گفت: بخش خصوصی خط مقدم جنگ اقتصادی با دشمن است و با تمام توان از بخش خصوصی حمایت می‌کنیم.

شاهرخی با بیان اینکه همکاری خوب نماینده مردم تویسرکان در مجلس در تسریع روند اجرای پروژه‌ها قابل تقدیر است، گفت: راه اندازی این پروژه باعث اشتغالزایی ۱۵۰ نفر خواهد شد و کمک بزرگی به کاهش واردات کاغذ کشور خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه دشمن به واسطه همت متعالی سرمایه‌گذاران و جهادگران عرصه تولید همیشه ناامید و مأیوس شده است، گفت: حضور ما در شهرستان با هدف قدردانی و اعلام حمایت از سرمایه‌گذاران است.

وی تلاش سرمایه‌گذاران را در مسیر ایثار و فداکاری دانست و تاکید کرد: آنچه سرمایه‌گذاران ما را با همه توان پای کار آورده عشق به وطن است.

اردیبهشت ماه سال آینده طبق قول چینی‌ها و همت بلند سرمایه گذار، کارخانه «مهان کاغذ» افتتاح می شود

استاندار همدان با بیان اینکه امیدواریم اردیبهشت ماه سال آینده طبق قول چینی‌ها و همت بلند سرمایه گذار، کارخانه «مهان کاغذ» افتتاح شود، گفت: سرمایه‌گذاران با حضور خود در عرصه تولید در آبادانی و توسعه کشور سهم چشمگیری دارند.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی شرکت مهان کاغذ، گفت:۸۰ درصد ماشین‌آلات شرکت مهان کاغذ خریداری شده و امیدواریم این کارخانه طبق وعده ها  اریبهشت ماه سال آینده به بهره‌برداری برسد.

شاهرخی در بازدید از سد «خرم رود» تویسرکان نیز گفت: سد «خرم رود» هم اکنون ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و از پروژه‌های حوزه وزارت نیرو است که با همکاری بخش خصوصی در دست اجراست.

استاندار همدان بر تسریع در روند اجرای این پروژه تاکید کرد و افزود: این پروژه با وجود محدویت‌های ناشی از تحریم‌ها با سرمایه گذاری بخش خصوصی در حال فعالیت است.

بکارگیری ۱۷۰ نفر نیروی انسانی و ۷۰ دستگاه ماشین‌آلات در اجرای سد «خرم رود»
وی با اشاره به بکارگیری ۱۷۰ نفر نیروی انسانی و ۷۰ دستگاه ماشین‌آلات در اجرای این طرح افزود: با این پیشرفت فیزیکی پروژه امیدواریم سال آینده سد خرم‌رود آبگیری و سال بعد از آن افتتاح شود.

استاندار همدان گفت: همدان از استان‌های پیشگام کشور در واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی است که یک نمونه آن سد خرم رود تویسرکان است که به صورت فایناس به بخش خصوصی واگذار شده است.

شاهرخی در ادامه در جلسه هیئت امنای آستان مقدس حیقوق نبی (ع) تویسرکان حاضر و در این جلسه گفت: مردم تویسرکان متدین، سخت کوش و پرتلاش هستند و در این شهرستان در سال‌های اخیر اقدامات بزرگی انجام شده است

وی با بیان اینکه هیئت مدیره جدید آستان مقدس آرامگاه حیقوق نبی را با هدف اجرای کارهای بزرگ در شهرستان تشکیل دادیم، افزود: سایت و مجموعه‌ای ویژه با رویکرد گردشگری مذهبی آرامگاه حضرت حیقوق نبی (ع) در تویسرکان ایجاد می‌شود تا در سطح ملی و بین المللی دیده شود ضمن اینکه به زودی کار مشاور طرح شروع خواهد شد.

استاندار همدان با یادآوری اینکه بیمارستان سردار شهید سلیمانی تویسرکان به زودی افتتاح خواهد شد و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت، گفت: شهرستان تویسرکان با وحدت و همدلی در مسیر پیشرفت است.

کد خبر: ۵۳٬۷۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha