۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲
ستاد حمایت از سرمایه گذاری خارجی در گیلان راه اندازی شد
استاندار گیلان:

ستاد حمایت از سرمایه گذاری خارجی در گیلان راه اندازی شد

رشت- استاندار گیلان از تشکیل ستاد حمایت از سرمایه گذاری داخلی و خارجی در استان خبر داد و آن را در راستای بهره گیری از ظرفیت های استان ذکر کرد.

به گزارش بازار به نقل از استانداری گیلان، ارسلان زارع در جمع مجمع نمایندگان استان به گذشت نزدیک به ۹ ماه از شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: طی این مدت مجموعه دولت نهایت تلاش خود را انجام داده تا علاوه بر مقابله با بیماری، وضعیت عمومی جامعه نیز مدیریت و در این مسیر از همه ظرفیت ها استفاده شود.

 نماینده عالی دولت در گیلان وجود همدلی بین مسئولان و جامعه را الگویی از موفقیت خواند که باید در همه موضوعات بعنوان یک راهبرد مدنظر باشد.

وی به اهتمام جدی در مسیر استفاده از ظرفیت های استان و تشکیل ستاد حمایت از سرمایه گذاری داخلی و خارجی اشاره کرد و افزود: ستاد تنظیم بازار استان به طور منظم برگزار می شود و برای رفع نیازهای مردم به کالاهای اساسی، برنامه ریزی عملیاتی دارد.

وی همچنین به دیدار اخیر خود با وزیر جهاد کشاورزی درخصوص اهمیت تامین نهاده های کشاورزی به خصوص کود و سم در شرایط متاثر از تحریم‌های اقتصادی اشاره و اضافه کرد: این مهم نیازمند مدیریت و حمایت ویژه به منظور فراهم کردن زمینه تداوم فعالیت تولید کنندگان است.

کد خبر: ۵۳٬۶۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha