۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶
صدور حواله ۷۰ هزار تن روغن صنف و صنعت
دبیر ستاد تنظیم بازار خبر داد

صدور حواله ۷۰ هزار تن روغن صنف و صنعت

قبادی، معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت و دبیر ستاد تنظیم بازار از صدور حواله ۷۰ هزار تنی روغن صنف و صنعت خبر داد.

به گزارش بازار، عباس قبادی معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت و دبیر ستاد تنظیم بازار گفت: حواله ۷۰ هزار تنی روغن صنف و صنعت به بازرگانی داخلی ارسال شده و فعالان صنف و صنعت می‌توانند از روز شنبه یکشنبه فرایند تامین روغن خام و جامد مورد نیاز خود را از مراکزی که بازرگانی داخلی تعیین کرده آغاز کنند.

وی با بیان اینکه روغن مایع خوراکی به وفور در دسترس مردم قرار گرفته است افزود: همچنین روند توزیع روغن جامد خوراکی نیز آغاز شده و به تدریج فراوانی آن در بازار احساس خواهد شد.

قبادی با بیان اینکه ذخایر مطمئنی از کالاهای اساسی در کشور وجود دارد گفت: آنچه که به نا اطمینانی و نوسان دربازار دامن می‌زند بحث روانی است که هر جای دنیا هم باشد و تقاضا به یکباره برای کالایی خاص افزایش یابد روند تامین کالا و آوردن آن به قفسه‌های فروشگاهی زمان‌بر خواهد شد از این رو درخواست ما این است مردم به شایعات و بحث‌های روانی این روزهای بازار توجه نکنند.

دبیر ستاد تنظیم بازار همچنین درباره روند تامین گوجه‌فرنگی در بازار گفت: فرایند رساندن گوجه فرنگی به وفور از جنوب به‌سمت بقیه استان‌ها آغاز شده که پیش‌بینی می‌شود تا ۱۰ روز آینده بازار گوجه فرنگی هم از نظر قیمت و هم از نظر فراوانی به ثبات برسد.

کد خبر: ۵۳٬۶۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha