۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶
وضعیت فاضلاب آبادان افتضاح است
نماینده مردم آبادان در مجلس:

وضعیت فاضلاب آبادان افتضاح است

آبادان- مولوی، نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وضعیت فاضلاب آبادان افتضاح است، گفت: با بارش شب گذشته، معضل فاضلاب آبادان دو چندان شده و آب‌های سطحی نیز به مشکلات مردم افزوده شد.

سیدمحمد مولوی در گفتگو با خبرنگار بازار با انتقاد از وضعیت رقت بار فاضلاب و مشکلات جدی مردم در این بخش اظهار کرد: متاسفانه موضوع فاضلاب در شهر آبادان به دلیل بی‌خیالی و بی تفاوتی مدیر آبفای خوزستان و وعده‌های پوچ و توخالی همچنان به معضل جدی برای مردم تبدیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: مدیر آبفای خوزستان به جای قبول مسئولیت ندانم کاری خود و همکارانش همواره با دادن گزارش‌های غلط و دروغ سعی در انحراف افکار عمومی دارد اما بنده به وی و مسئولین وزارت نیرو هشدار جدی می‌دهم در خصوص این روند غلط سکوت نخواهیم کرد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با بارش شب گذشته، معضل فاضلاب آبادان دو چندان شده و آب‌های سطحی نیز به مشکلات مردم افزوده شد.

مولوی افزود: در جلسه‌ای که با حضور مدیرعامل آبفای کشور در فرمانداری برگزار شد، وی مصاحبه کرد که ظرف دوماه ۱۷ نقطه ریزشی کانال فاضلاب که با آب‌های سطحی تداخل دارد را ظرف دو ماه تعمیرات انجام خواهد داد؛ فایل صوتی مصاحبه موجود است فقط حرف زدند و هیچ عملی ندیدیم.

وی خطاب به مدیرعامل آبفای کشور افزود: هفت دقیقه مصاحبه کردید و هیچکدام از حرف‌هایتان عملی نشد؛ ازاین وعده‌های توخالی نخواهم گذشت و شرم باد بر مدیرانی که می‌بینند ولی شنونده منصفی نیستند.

کد خبر: ۵۳٬۶۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
      0 0
      درسته