۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸
مجوز اشتغال‌زایی برای ۱۱ هزار و ۵۱۶ نفر در اردبیل صادر شد
مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری اردبیل:

مجوز اشتغال‌زایی برای ۱۱ هزار و ۵۱۶ نفر در اردبیل صادر شد

اردبیل- مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری اردبیل گفت: با سرمایه‌گذاری ۶۱ میلیارد و ۴۰ میلیون دلاری در نیمه نخست امسال ۴۸۸ مجوز با اشتغال‌زایی برای ۱۱ هزار و ۵۱۶ نفر صادر شد.

به گزارش خبرنگار بازار، قادر تقی‌زاده صبح پنجشنبه در جلسه هماهنگی شورای اشتغال اردبیل در محل استانداری اردبیل اظهار داشت: با سرمایه‌گذاری ۶۱ میلیارد و ۴۰ میلیون دلاری در نیمه نخست امسال ۴۸۸ مجوز با اشتغال‌زایی برای ۱۱ هزار و ۵۱۶ نفر صادر شده است.

وی با اشاره به این که میزان صدور مجوز سرمایه‌گذاری در استان اردبیل با رشد خوبی روبه‌رو است بیان کرد: در این زمینه سازمان صمت استان سهم خوبی را در ارائه مجوز اشتغال‌زایی به دنبال دارد و در این زمینه زمینه‌ساز توسعه سرمایه‌گذاری و اشتغال شده است.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری اردبیل گفت: در راستای توسعه اشتغال‌زایی و سرمایه‌گذاری در استان تاکنون اقدامات خوبی انجام یافته و با همکاری میراث فرهنگی ستان زمینه اشتغال‌زایی برای ۸۷۵ نفر محقق شده است.

تقی‌زاده ادامه داد: اهمیت به توسعه سرمایه‌گذاری و اشتغال در استان با توجه به ظرفیت‌های موجود در تمامی حوزه‌ها ملزوم حمایت و تزریق اعتبارات مناسب و نیز صدور مجوز برای توسعه کسب و کارها است که در این زمینه پیگیری‌های لازم به عمل آمده است.

وی تصریح کرد: جهاد کشاورزی نیز در این زمینه نقش اساسی دارد و با توجه به این که بیشتر روستاهای استان از طریق کشاورزی درآمدزایی می‌کنند نیاز است تا برنامه‌های حمایتی مناسبی از کشاورزان استان مدون شود تا شاهد رضایت کشاورزان باشیم.

کد خبر: ۵۳٬۶۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha