۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۷
خبرنگاران زنجانی مسکن دار می شوند
استاندار زنجان:

خبرنگاران زنجانی مسکن دار می شوند

زنجان- استاندار زنجان از صاحب خانه شدن خبرنگاران فاقد مسکن در استان زنجان خبر داد و گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ثبت نام اولیه را انجام دهد.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی شامگاه چهارشنبه درجلسه شورای مسکن در محل استانداری زنجان به اجرای طرح ملی مسکن در استان زنجان اشاره کرد و گفت: تاکنون این طرح دراستان به خوبی پیش رفته است. 

وی برلزوم ستفاده از ظرفیت زمین‌های داخل محدوده  برای اجرای طرح ملی اقدام مسکن در استان زنجان تاکید کرد و گفت: با ید اقدامات قابل توجهی در خصوص طرح اقدام ملی مسکن انجام شود. 

استاندار زنجان با بیان اینکه مسائل و مشکلات این طرح باید در چهار کمیته‌ای مطرح شود، گفت: در ابتدای اجرای طرح ملی اقدام مسکن همه دستگاههای خدمات رسان برنامه ریزی لازم را داشته باشند. 

حقیقی تاکید کرد: همه فرمانداران در شهرستان‌های استان که با بنیاد مسکن در تعامل هستند باید جلساتی را با مدیر کل بنیاد مسکن داشته باشند و مشکلات مربوط به این طرح  را رفع کنند. 

وی افزود:  فرمانداران از اختیارات قانونی که خود در راستای تحقق اهداف بنیاد مسکن دارند به خوبی استفاده کنند. 

استاندار زنجان، به پروژه‌های بلاتکلیف اشاره کرد و افزود: مشکلات واحدهای مسکونی در دست احداث دانشگاه علوم پزشکی و پروژه باران مورد بررسی قرار گیرد. 

حقیقی  از خانه دار خبرنگاران استان زنجان خبر داد و گفت: برای رسانه‌ها و خبرنگاران واجد شرایط مسکن، اداره کل فرهنگ و ارشاد ثبت نام اولیه را انجام و توسط راه و شهرسازی این مهم بررسی شود.

وی ابراز داشت: برای  احداث یک هزارو ۲۵۰ واحد مسکونی برای ایثارگران  مدیریت و برنامه ریزی لازم در دستور کار قرار گیرد.

استاندار زنجان، گفت: از ۱۸ هزارو ۵۲۱ واحد سهمیه‌ای که برای استان اختصاص یافته، ۶۰ درصد زمین برای ۱۱ هزار واحد مسکونی تامین شده است.

حقیقی با بیان اینکه عملیات اجرایی پنج هزار و ۲۵۲ واحد مسکونی نیز در دست انجام است، افزود: تنها هدف دولت خانه دار کردن مردم است. 

کد خبر: ۵۳٬۵۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha