۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳
پیگیر تسهیلات ویژه برای اصناف رعایت‌کننده مصوبات ستاد کرونا هستیم
استاندار یزد:

پیگیر تسهیلات ویژه برای اصناف رعایت‌کننده مصوبات ستاد کرونا هستیم

یزد- استاندار یزد از پیگیری استان جهت ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه برای اصنافی که در زمینه مصوبات ستاد استانی مقابله و پیشگیری از کرونا همکاری خوبی داشته‌اند، خبر داد.

به گزارش بازار، محمدعلی طالبی ظهر چهارشنبه در حاشیه سلسله‌ نشست‌های خبری ستاد استانی کرونا که در استانداری یزد برگزار شد، تصمیمات و محدودیت‌های سختگیرانه استان را از سختگیرانه‌ترین تصمیمات برشمرد و هدف از اتخاذ آنها را شرایط ویژه یزد و تلاش حداکثری برای مبارزه با ویروس کرونا دانست.

استاندار یزد بیان کرد: در حالی تعطیلی اصناف و کاهش ساعت فعالیت آنها از سوی ستاد ملی کرونا از ۲۰ آبان‌ماه اعلام شد که در استان یزد از سه هفته قبل این سیاست اتخاذ شده بود.

طالبی در خصوص محدودیت ترددها در استان نیز، محدودیت‌های استان یزد را سختگیرانه‌تر از کشور عنوان کرد و افزود: استان سعی داشته در مقابله با ویروس کرونا هیچ‌گونه کم‌کاری نداشته باشد؛ از این‌رو، تاکنون هرگونه پیشنهادی که از سوی دانشگاه علوم پزشکی یزد به ستاد استانی مبارزه با کرونا اعلام شده، مصوب و ابلاغ شده است.

از انجام حمایت‌ها امتناع نمی‌کنیم
به گفته وی، پنج شهرستان استان یزد جزو شهرهای بحرانی محسوب می‌شدند اما ستاد استانی به دلیل شرایط استان، محدودیت‌ها را در تمام شهرستان‌ها اجرا کرد.

استاندار یزد در مورد امتناع بانک‌ها از اجرای مصوبه‌ها به ویژه برگه نشدن چک‌های بانکی، تصریح کرد: سیستم یکپارچه بانکی باعث می‌شود وصول چک در هر نقطه از کشور امکان‌پذیر باشد؛ از این‌رو است که برخی شهروندان شاهد برگشت چک هستند.

طالبی در خصوص تمهیدات اندیشیده شده برای اصناف و بازاریان، با بیان اینکه استان از انجام هیچگونه حمایتی برای بخش‌های آسیب‌دیده اعم از اصناف غفلت نخواهد کرد، اظهار کرد: در حال حاضر پیگیر تسهیلات قرض‌الحسنه برای اصنافی که همکاری خوبی در زمینه مصوبات ستاد استانی داشتند، هستیم.

کد خبر: ۵۳٬۵۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha