۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵
۲۵۰ تن روغن جامد برای استان سمنان تامین می‌شود
استاندار سمنان:

۲۵۰ تن روغن جامد برای استان سمنان تامین می‌شود

سمنان- استاندار سمنان از تامین ۲۵۰ تن روغن جامد برای عرضه در سطح استان خبر داد و گفت: اداره کل صمت موظف به تهیه و توزیع این میزان روغن برای تنظیم بازار است.

به گزارش خبرنگار بازار، علیرضا آشناگر در جلسه کارگروه تنظیم بازار و نظارت بر فرآیند عرضه مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی استان سمنان همزمان با ظهر چهارشنبه و به میزبانی سالن کوثر استانداری، با بیان اینکه  مشکلات ناشی از کمبود روغن جامد در  کشور نیازمند مدیریت بهتر است، تاکید کرد: برای این منظور بارگیری و توزیع ۲۵۰ تن روغن جامد از کشت و صنعت شمال برنامه ریزی شده است. 

وی افزود: اداره کل صنعت معدن و تجارت استان سمنان هر چه سریعتر در این باره اقدام و در اسرع وقت این کمبود را جبران کند تا مردم مشکل تامین روغن نداشته باشند.

استاندار سمنان در ادامه با بیان اینکه قیمت مرغ در استان طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار هر کیلو ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان است، تاکید کرد: ناظران و نهاد های نظارتی در نظر داشته باشند که عرضه مرغ بیش از این قیمت تخلف است همچنین مردم نیز تخلفات را به دستگاه های ذی ربط اطلاع دهند.

آشناگر در ادامه قیمت مصوب شیر را نیز پنج هزار و ۲۰۰ تومان عنوان کرد و افزود: قیمت شیر خریداری شده از دامدار چهار هزار و ۶۰۰ تومان مصوب شده و باید پنج هزار و ۲۰۰ تومان عرضه شود لذا در این رابطه نیز با متخلفان برخورد می شود.

کد خبر: ۵۳٬۴۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha