۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲
روزانه ۳۰ تن مرغ گرم در سطح استان سمنان توزیع می‌شود
رئیس سازمان صمت استان سمنان:

روزانه ۳۰ تن مرغ گرم در سطح استان سمنان توزیع می‌شود

سمنان- رئیس سازمان صمت استان سمنان بابیان اینکه روزانه حدود ۳۰ تن مرغ گرم در سطح استان توزیع می‌شود، گفت: خوشبختانه از نظر کالاهای اساسی کمبودی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار بازار، علی تشنه دل ظهر چهارشنبه در پنجمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان به میزبانی سالن کوثر استانداری سمنان با اشاره به اینکه کمبودی از لحاظ مایحتاج مردم در سطح استان وجود ندارد، بیان کرد: روزانه حدود ۳۰ تن مرغ گرم توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه مرغ گرم باقیمت مصوب ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان برای مصرف‌کننده در سطح استان توزیع می شود، افزود: مردم موارد گرانفروشی و یا تخلفات را با سامانه ۱۴۲ صمت در میان بگذارند.

رئیس صنعت معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به اینکه واحدهای توزیع‌کننده کالاهای اساسی و واحدهای صنفی مورد نظارت و بازرسی قرار گرفته‌اند، تاکید کرد: این بازرسی‌ها با هدف عدم التهاب در بازار صورت گرفته و نیاز است تا مردم نیز با آن همراهی داشته باشند.

تشنه‌دل با بیان اینکه ۳۰ تن روغن مایع نیز در استان توزیع‌شده است، تاکید کرد: هدف از این مهم، تنظیم بازار و مقابله با التهاب است که خوشبختانه در این زمینه نیز مشکل و کمبودی در استان وجود ندارد.

کد خبر: ۵۳٬۴۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha