۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹
«چهارباغ» با پاسخ مثبت وزارت کشور هفتمین شهرستان البرز شد
استاندار البرز:

«چهارباغ» با پاسخ مثبت وزارت کشور هفتمین شهرستان البرز شد

کرج- استاندار البرز از ارتقای «چهارباغ» با جمعیت بالغ بر ۸۰ هزار نفر به شهرستان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری البرز، عزیزالله شهبازی با اعلام این خبر افزود: از زمان تصدی پست استانداری البرز با بررسی میدانی و تحقیقاتی از شرایط این منطقه طی ارائه طرح ها و برنامه های دقیق با پیگیری جدی برای ارتقای چهارباغ، تدابیر لازم اتخاذ شد.

شهبازی ادامه داد: بر این اساس پیشنهاد شد که شهرستان چهارباغ شامل دو بخش مرکزی و رامجین و چهار طرح دهستان «چهاردانگه، عرب آباد خسروی، رامجین و اغلان تپه» تشکیل شود.

وی گفت: جای خرسندی دارد که این بار نیز مقامات ملی و به ویژه معاون اول رئیس جمهور و وزیر کشور به مطالبات توسعه ای البرز و پیگیری های نماینده دولت در استان، پاسخ مثبت داده و ارتقا چهار باغ و اضافه شدن یک شهرستان دیگر به البرز محقق شد.

وی با قدردانی از عنایت مقامات ملی در این راستا افزود: آخرین مرحله این اقدام نیز در حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در استان و دیدار و گفتگوی صورت گرفته، انجام شد و اکنون مصوبه ارتقا چهارباغ به شهرستان از هیئت وزیران اخذ شد.

استاندار البرز اضافه کرد: به طور قطع با ابلاغ این مصوبه مهم، شهرستان چهارباغ همانند شش شهرستان دیگر البرز چارت اداری مستقل و اعتبارات ویژه برای ارتقا زیرساخت ها را خواهد داشت.

کد خبر: ۵۳٬۴۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha