۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸
روزانه ۲۰ واحد صنفی متخلف در مازندران پلمب می‌شود
رئیس سازمان صمت مازندران:

روزانه ۲۰ واحد صنفی متخلف در مازندران پلمب می‌شود

ساری- قوانلو، رئیس سازمان صمت مازندران با اشاره به آغاز محدودیت جدید کرونایی و فعالیت اصناف گفت: روزانه ۱۰ تا ۲۰ واحد صنفی متخلف در استان پلمب می‌شود.

حسینقلی قوانلو در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار داشت: طبق این مصوبه مقرر شد که فعالیت واحدهای صنفی محدود شود زیرا این اماکن یکی از محل های تجمع مردم و شیوع کرونا است.

وی افزود: طبق این مصوبه مقرر شد جز اصناف گروه یک شامل واحدهای صنفی تامین کننده ملزومات ضروری مردم فعالیت دیگر واحدها محدود شود و باید به این مصوبه توجه کرد.

قوانلو تصریح کرد: فعالیت واحدهای صنفی گروه دو، سه و چهار تا ساعت ۱۸ عصر خواهد بود و نظارت روی فعالیت اصناف صورت خواهد گرفت.

رئیس سازمان صمت مازندران با اشاره به ابلاغ محدودیت ساعت کار اصناف به تمامی شهرستان گفت: انجام تخلف منجر به تعطیلی واحد صنفی می شود و با کمک تیم های نظارتی در تمامی شهرستان ها، اقدامات ویژه صورت خواهد گیرد.

وی بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در ساعت کار فعالیت اصناف تاکید کرد و گفت: اگر محدودیت ها رعایت نشود و با همه گیری کرونا مواجه شویم، محدودیت ها تشدیدتر خواهد شد.

قوانلو با اظهار اینکه کرونا بر رزق و روزی مردم و واحدهای صنفی مردم اثر منفی گذاشته است، گفت: در حال حاضر روزانه ۱۰ تا ۲۰ واحد صنفی متخلف به دلیل رعایت نکردن مسائل بهداشتی پلمب می شوند.

کد خبر: ۵۳٬۳۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha