۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
توسعه صادرات محصولات ایرانی در بازار نوظهور ویتنام
در دیدار رئیس کل سازمان توسعه تجارت با سفیر جدید ایران در ویتنام مطرح شد

توسعه صادرات محصولات ایرانی در بازار نوظهور ویتنام

زادبوم، رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران در دیدار با سفیر جدید ایران در ویتنام به تشریح اهمیت بازار نوظهور ویتنام برای صادرات محصولات کشورمان و موضوعات مهم قابل پیگیری توسط نمایندگی کشورمان پرداخت.

به گزارش بازار به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، حمید زادبوم با اشاره به آمادگی سازمان متبوع خود برای ارائه هر نوع مساعدت در خصوص اطلاع‌رسانی از آخرین تصمیمات و ابتکارات تجاری اتخاذ شده برای تسهیل تجارت، بر همکاری سازمان به عنوان یک بازوی قوی و موثر نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور تاکید کرد.

در این دیدار نظری، سفیر ایران در ویتنام نیز با قدردانی از تعامل سازنده سازمان توسعه تجارت ایران و وزارت امور خارجه ابراز امیدواری کرد برای تحکیم روابط دو کشور و توسعه بازار در ویتنام اقدامات لازم صورت گیرد.

گفتنی است، در این دیدار همچنین برگزاری هر چه موثرتر دهمین اجلاس کمیسیون مشترک بین دو کشور، اقدامات لازم برای رفع موانع صادرات ایران به ویتنام و قرار گرفتن ایران در فهرست کشورهای مجاز برای صادرات محصولات دامی به ویتنام، برخورداری صادرکنندگان ایرانی از مزیت تعرفه‌های دولت کامله الوداد و مناسبات تجارت خارجی ویتنام مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر: ۵۳٬۳۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha