۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۹
 پتروشیمی جم بالاترین گرید صنایع پایین‌دستی را کسب کرد

پتروشیمی جم بالاترین گرید صنایع پایین‌دستی را کسب کرد

گرید «LL۲۳۵F۶» از مجموعه گریدهای تولیدی واحد پلی‌اتیلن سبک خطی پتروشیمی جم در مقایسه با رقبای خود موفق به احراز کیفیت برتر شد.

به گزارش بازار به نقل از پتروشیمی جم، پیام رفیعی، مدیر بازاریابی شرکت پتروشیمی جم با اشاره به جایگاه ویژه گرید LL۲۳۵F۶ پتروشیمی جم در میان رقبا گفت: گرید LL۲۳۵F۶ از مجموعه پلیمرهای تولیدی واحد پلی‌اتیلن سبک خطی است که باهدف مصارف داخلی در تولید انواع فیلم‌های سه لایه و مواد مکمل در تولید پلاستیک‌های عریض توسط متخصصان باتجربه این مجتمع طراحی شد و با گذر از آزمایش‌های فنی، تخصصی در صنایع پایین‌دستی موفق به تولید محصول نهایی باکیفیتی برتر در میان رقبا شدیم.

پیام رفیعی درخصوص چگونگی کسب این موفقیت گفت: با توجه به بازخوردهای ارائه‌شده از سوی مصرف‌کنندگان در کارخانه‌های پایین‌دستی و اطلاعات جمع‌آوری‌شده بر پایه شفافیت، فرآیند پذیری، کشش، مقاومت، روندگی، انعطاف‌پذیری و دیگر فاکتورهای مهم برای هر پلیمر است که گرید LL۲۳۵F۶ موفق به کسب بالاترین کیفیت در موارد متعدد شده است. همچنین تولید این گرید از ابتدای سال ۹۹ به‌صورت جدی با هدف تأمین نیاز بازار داخل کشور و صادرات به بازارهای اصلی پتروشیمی جم از جمله کشورهای چین، ترکیه و کشورهای حوزه CIS در دستور کار قرار گرفت.

محمد لطیفی، مسئول پروژه‌های انتقال، توسعه و تجاری‌سازی فناوری پتروشیمی جم، نیز با اشاره به روند تحقیق و طراحی این محصول از سال ۹۶ گفت: گرید LL۲۳۵F۶ در رده گریدهای خارج از طراحی واحد است که با پروژه تحقیقاتی ۱۲ ماهه و بیش از ۱۶۸۰ نفر ساعت کار اختصاصاً به نام پتروشیمی جم ثبت‌شده است؛ و در تولید انواع فیلم‌های سه لایه، Heavy duty، چندلایه، FFS و فیلم‌های عریض کشاورزی و صنایع بسته‌بندی کشور کاربرد دارد.

وی ضمن اشاره به ادامه روند تحقیقات افزود: در حال حاضر پروژه‌ای جدید برای کاربردهای جانبی این پلیمر تعریف‌شده که هدف آن بهبود کیفیت LL۲۳۵F۶ به‌منظور استفاده آن در تولید نوارهای آبیاری قطره‌ای است.

کد خبر: ۵۳٬۲۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha