۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰
اجرای تصمیمات مشترک وزارت صمت و مجلس، زمینه صادرات فولاد را فراهم می‌کند
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی:

اجرای تصمیمات مشترک وزارت صمت و مجلس، زمینه صادرات فولاد را فراهم می‌کند

دهنوی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: با اجرایی کردن تصمیمات مشترک وزارت صمت، کمیسیون صنایع و معادن مجلس و هیات رئیسه مجلس درباره تولیدات فولاد، ورق و محصولات فولادی نه تنها کشور بی‌نیاز می شود بلکه ظرفیت صادراتی خوبی ایجاد خواهد شد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، نشست مشترک سید محسن دهنوی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه ۲۰ آبان ماه) با حضور رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، جمعی از نمایندگان، وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس ایمیدرو، معاون صنایع وزارت صمت و مدیران ارشد فولادی کشور برگزار شد.

دهنوی در تشریح این جلسه، گفت: پس از حضور آقای رزم حسینی در وزارت صنعت، معدن و تجارت جلسات کارشناسی بسیاری با حضور نمایندگان و با دستور کار بررسی وضعیت فولاد و صنایع معدنی برگزار شد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی جلسات مذکور را مثبت ارزیابی کرد و افزود: در جلسه امروز موضوعاتی مانند بازار فولاد، طرح‌های توسعه‌ای صنایع فولادی به ویژه طرح‌های توسعه‌ای حوزه خط نورد ۲ مجموعه فولاد مبارکه مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات راهگشایی اخذ شد.

وی اضافه کرد: در نشست امروز تصمیمات مناسبی نیز درباره موضوع الکترود گرافیتی که یکی از کالای مهم در حوزه فولاد است، اخذ شد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: با اجرایی کردن تصمیمات مشترک وزارت صنعت، معدن و تجارت، کمیسیون صنایع و معادن مجلس و هیات رئیسه مجلس درباره تولیدات فولاد، ورق و محصولات فولادی نه تنها کشور بی‌نیاز می شود بلکه ظرفیت صادراتی خوبی ایجاد خواهد شد.

اکبری تالارپشتی: تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان از بی ثباتی در تصمیم گیری گلایه‌مند هستند
براساس این گزارش عزت اله اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس نیز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت اظهار کرد: مجلس در تلاش است با همکاری با دولت مشکلات مردم و واحدهای تولیدی را رفع کند، تحقق این امر در گرو دو راهکار است؛ تصویب قوانین در برخی موارد و تصمیم گیری به هنگام دولت در سایر بخش‌ها.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان از بی ثباتی در تصمیم گیری و صدور بخش‌نامه‌های خلق‌الساعه گلایه‌مند هستند که  آقای رزم حسینی با پیگیری درصدد رفع این بی نظمی‌ها است، مجلس نیز در این زمینه همراهی‌های لازم را انجام می‌دهد.

لازم به ذکر است که رضا تقی پورانوری، مصطفی طاهری، محمدرضا دشتی اردکانی و مجتبی رضاخواه نیز در این نشست حضور داشتند.

کد خبر: ۵۳٬۱۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha