۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
۶۱ پروژه نیمه تمام گیلان تا بهار ۱۴۰۰ تکمیل می شود
استاندار گیلان:

۶۱ پروژه نیمه تمام گیلان تا بهار ۱۴۰۰ تکمیل می شود

رشت- استاندار گیلان با بیان اینکه ۶۱ پروژه عمرانی نیمه کاره تا بهار سال آینده تکمیل می شود، گفت: تعریض و چهار بانده کردن راه ها از جمله طرح ها است.

به گزارش بازار به نقل از استانداری گیلان، ارسلان زارع در دیدار با محمدباقر نوبخت گزارشی از پروژه های مهم عمرانی استان از جمله ۶۱ پروژه نیمه تمام در شهرستان های استان‌ که در سال‌جاری و نیز فصل بهار سال آینده به بهره برداری می رسند؛ ارائه و آخرین وضعیت تکمیل پروژه های عمرانی استان را پیگیری کرد.

تکمیل پروژه راه آهن رشت - کاسپین - انزلی، تکمیل آزادراه قزوین رشت محدوده منجیل و رودبار، احداث بیمارستان جامع ۸۰۰ تختخوابی رشت، احداث پروژه راه خمام - خشکبیجار - لشت‌نشاء ، تعریض و چهار بانده کردن راه خواچکین - پیربازار - ضیابر، ایجاد دهکده ورزشی و احداث سد مخزنی عزیزکیان شهرستان رشت از دیگر موضوعاتی بود که در دیدار استاندار گیلان با رئیس سازمان برنامه و بودجه پیگیری شد.

در این دیدار که شهردار رشت نیز حضور داشت حل مشکلات شهر رشت، پروژه های مدیریت پسماند از جمله زباله سوز، تصفیه خانه، توسعه کارخانه کود آلی و رفع آلودگی‌های رودخانه های گوهر رود و زرجوب رشت هم مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر: ۵۳٬۱۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha