۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸
افزایش یکباره قیمت پروازها قابل قبول نیست/ فعالیت مالی ایرلاین‌ها در هاله‌ای از ابهام
عضو کمیسیون عمران مجلس:

افزایش یکباره قیمت پروازها قابل قبول نیست/ فعالیت مالی ایرلاین‌ها در هاله‌ای از ابهام

اردبیل- بدری، عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: در راستای سوءاستفاده ایرلاین‌ها نیاز است شفاف‌سازی‌های لازم انجام شود چرا که افزایش یکباره قیمت‌ها در این زمینه قابل قبول نیست.

صدیف بدری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: قیمت پروازهای داخلی با سوءاستفاده ایرلاین‌ها با مشکلات اساسی مواجه شده و به همین منظور نیاز است شرکت‌های هواپیمایی شفاف‌سازی و کنترل شود تا مشکلات موجود در این زمینه برطرف شود.

وی با اشاره به این که وزارت راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی باید در راستای رفع مشکلات مربوطه اقدام کنند، بیان کرد: این مسئله که با افزایش قیمت‌ها در چند هفته اخیر مواجه هستیم که استفاده ۶۰ درصدی از ظرفیت هواپیماها یکی از بهانه‌ها برای این مسئله بوده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: نیاز است شرکت‌های هواپیمایی در راستای بالا بردن کف قیمت‌ها نرخ بلیط‌ها را به وضعیت متعادل برسانند و در این زمینه سوءاستفاده‌های احتمالی باید در نظر گرفته شود چرا که به هیچ عنوان این مسئله قابل قبول نبوده و به نفع مردم نخواهد بود و سبب نارضایتی آنان می‌شود.

بدری تصریح کرد: یکی از مشکلاتی که با از بین بردن بلیط‌های کف قیمت ایجاد شده حذف بلیط‌های مقرون به صرفه است که به همین منظور نیاز است قیمت‌ها با نرخ‌نامه قبلی تعیین و مشخص شود و در این زمینه رایزنی‌های لازم به عمل آمده است.

وی اظهار کرد: با توجه به وضعیت موجود فعالیت مالی و اقتصادی ایرلاین‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته و با توجه به دریافت ارز دولتی ایرلاین‌ها برای تأمین قطعات نیاز است توجه ویژه و اساسی برای شفاف‌سازی و کنترل صورت‌های مالی شرکت‌های هواپیمایی مبنای کار باشد.

کد خبر: ۵۳٬۱۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha