۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷
تصویب لایحه مناطق آزاد در مجمع تشخیص مصلحت نظام بررسی می‌شود
رئیس مجمع نمایندگان اردبیل:

تصویب لایحه مناطق آزاد در مجمع تشخیص مصلحت نظام بررسی می‌شود

اردبیل - موسوی، رئیس مجمع نمایندگان اردبیل از بالا بودن احتمال تصویب لایحه مناطق آزاد در مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد.

حجت الاسلام سید کاظم موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار از بالا بودن احتمال تصویب لایحه مناطق آزاد در مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد و اظهار داشت: رایزنی‌های لازم در این زمینه با مسئولین مربوطه در حال انجام است که امیدواریم مورد توجه واقع شود.

وی با اشاره به تلاش های انجام شده، رایزنی‌ها و صحبت‌های انجام یافته با برخی اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام که مخالف لایحه مذکور بودند گفت: خوشبختانه توانستیم رضایت تعدادی از آنان را جلب کنیم‌ و امید می‌رود در این زمینه شاهد اتفاقات خوبی در استان باشیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: منطقه آزاد تجاری یک امتیاز ویژه برای منطقه محسوب می‌شود که به همین دلیل نیاز است در این زمینه با برنامه‌ریزی‌های اساسی مشکلات مربوطه برطرف و توسعه استان حتمی شود که درصدد دستیابی به اهداف مورد نظر در این زمینه هستیم.

موسوی ادامه داد: این استان ظرفیت‌های مطلوبی در توسعه منطقه آزاد تجاری دارد که به همین منظور امید می‌رود مسئولین و دستگاه‌های مربوطه در راستای تصویب مناطق آزاد تجاری استان نهایت سعی و تلاش خود را انجام دهند تا از این بابت مشکلی باقی نماند.

وی اظهار کرد: اهمیت به توسعه مناطق آزاد تجاری یکی از برنامه‌های اساسی ما در راستای تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید است به شرطی که بتوانیم با مشارکت‌ها و همکاری‌های همه‌جانبه زمینه توسعه و پیشرفت منطقه را فراهم و در دستیابی به اهداف مورد نظر موفق عمل کنیم.

کد خبر: ۵۳٬۱۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha