۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱
یک هزار و ۶۰۰ متقاضی مسکن محرومان به بانک‌های زنجان معرفی شدند
مدیرکل بنیاد مسکن زنجان:

یک هزار و ۶۰۰ متقاضی مسکن محرومان به بانک‌های زنجان معرفی شدند

زنجان- خواجه‌ای، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان از معرفی یک هزار و ۶۰۰ متقاضی مسکن محرومان به بانک‌های عامل استان برای دریافت تسهیلات خبر داد و گفت: پروژه احداث دو هزار واحد مسکونی تا شش ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار بازار، رضا خواجه ای صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران درمحل استانداری زنجان، از معرفی بیش از هزار و ۶۰۰ متقاضی مسکن محرومین به بانک‌های عامل جهت دریافت تسهیلات خبر داد و گفت: پروژه احداث  دو هزار واحد مسکونی محرومین، تا ۶ ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

ویاظهار کرد: برای ساخت هر واحد مسکونی ۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه با کارمزد پنج درصد و ۳۰ میلیون تومان نیز تسهیلات بلاعوض از سوی بنیاد مسکن استان و همکاری بانک‌های عامل در نظر گرفته شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان ، گفت: برای احداث دو هزار واحد مسکونی محرومین در استان زنجان، ۱۶۰ میلیارد تومان تسهیلات اختصاص یافته که ۶۰ میلیارد تومان آن بلاعوض است.

خواجه‌ای تاکید کرد: تاکنون روند احداث این پروژه دراستان بسیار مطلوب است و تامین مسکن محرومین و اقشار کم درآمد اعم از روستایی و شهری از طریق تولید و احداث واحدهای مسکونی با فراهم نمودن مشارکت و همکاری مردم، خیرین یا اخذ تسهیلات بانکی یکی از اهداف مهم بنیاد مسکن است.

وی گفت: بنیاد مسکن استان با فراهم کردن زمینه‌های لازم، علاوه بر کمیت بر کیفیت واحدهای مسکونی براساس استانداردهای لازم توجه لازم را دارد. 

مدیرکل بنیاد انقلاب اسلامی زنجان، تصریح کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بر رعایت اصول فنی و مهندسی و افزایش کیفیت ساخت و سازها تاکید جدی دارد.

کد خبر: ۵۳٬۰۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha