۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶
طرح چاوش در زنجان اجرا می شود
مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان:

طرح چاوش در زنجان اجرا می شود

زنجان- مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان از اجرای طرح چاوش در استان زنجان خبر داد و گفت: طرح یاد شده بر پایه چشم انداز اصلاح ولتاژ شبکه‌های توزیع، طراحی شده است.

به گزارش بازار به نقل از شرکت توزیع برق زنجان،علیرضا علیزاده، با اشاره به اجرای طرح چاوش دراستان زنجان، گفت: طرح چاوش به منظور مدیریت ولتاژ برق و رضایتمندی مشترکان و همچنین در راستای پایداری شبکه اجرا می شود.

وی با بیان اینکه طرح یاد شده بر پایه چشم انداز اصلاح ولتاژ شبکه‌های توزیع، طراحی شده است، اظهار کرد: این طرح یک حرکت جهادی به منظور اصلاح و ارتقاء افت ولتاژ ناشی از افزایش مشترکان و تغییرات در مصرف برق است که در راستای اجرای آن از همه شرکت‌های توزیع دعوت شده که به صورت جدی مشارکت داشته باشند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان گفت: ولتاژ، شاخص کلیدی عملکرد است که سلامت فرآیندهای مختلف را در حوزه های بهره ‌برداری، مهندسی و خدمات مشترکان تضمین می کند.

 علیزاده در خصوص اجرای طرح چاوش در استان زنجان، تاکید کرد: در این فاز، ۶۳ پروژه با محوریت تعویض ترانس و نصب ترانس جدید، جدا کردن مسیر شبکه و تغییر آن به منظور اصلاح ولتاژ در محل هایی که پایش صورت گرفته، توسط اکیپ های عملیاتی و اجرایی شرکت توزیع نیروی برق استان، در حال اجرا است.

وی گفت: اجرای طرح چاوش سبب می‌شود تلفات کاهش یافته و رضایت مشترکان جلب و اثربخشی هزینه‌ای مناسب‌تری فراهم شود. 

کد خبر: ۵۲٬۹۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha